Autoresponder Newsletter #2 – Cz. 2

Praca w Domu z wielokrotnym autoresponderemPoniżej znajdziesz drugi z pięciu kursów do wielokrotnego autorespondera (dzisiaj cz.2)…

Możesz z tym materiałem zrobić co tylko chcesz – możesz się zainspirować, możesz poniższy tekst wykorzystać do własnych szkoleń, możesz pobrać tylko część lub całość… zrób co chcesz. 

 

Uwaga!
Nie musisz w stopce podawać moich danych.


Wszystkie części tego Newslettera znajdziesz w tej kategorii >>


Kurs #2: 5 Prostych kroków, jak sprawić, aby Twoja kampania reklamowa odniosła sukces

Część 2 z 5
Jak stworzyć skuteczny tekst reklamowy?

_________________

 

Witaj serdecznie,

Bardzo mnie cieszy, że możemy znowu się spotkać.

Gotowy do nauczenia się kilku bardzo istotnych rzeczy o pisaniu tekstów reklamowych?

To zaczynamy!

Ogłoszenie, a więc tekst sprzedażowy, którego np. używasz w kampaniach Google AdWords lub w Newsletterze, nie jest tym samym co tekst oferty na stronie sprzedażowej.

Jest to niestety często mylone. Chodzi tutaj o tekst, który powinien doprowadzić potencjalnego klienta do konkretnego działania. Do działania, które należy wykonać teraz – klikając na link, wybierając numer telefonu, czy wypełniając formularz do rejestracji.

Obojętnie jaką „Akcję” chcesz, aby Twój czytelnik wykonał – jest to niewątpliwie robota dla Twojego ogłoszenia. Gdy zdobędziesz uwagę czytelnika, to wtedy Twój tekst musi sprawić, aby wykonał on swój ostatni ruch.

Wykorzystuj słowo: „jak”

  • Jak poprawić Twoją kampanię reklamową w 5 prostych krokach?

lub

  • Jak tanio i szybko zbudować dużą i dochodową listę kontaktów?

 

Używaj słów akcji!

  • Nowość – Bezpłatny raport, z którym zdominujesz Google!

„Nowość” zawsze wywołuje akcję… ludzie lubią różnego rodzaju nowości.

„Sekret” przykuwa uwagę… ludzie kochają tajemnice i sekrety.

„Gratis” to bodziec, aby wykonać jakieś działanie… gratis to cały czas numer jeden, ponieważ ludzie uwielbiają dostawać coś za darmo.

 

Zadawaj pytania…

  • Masz już tego kompletnie dosyć…? Rozwiązanie na Twoje dolegliwości znajduje się tylko o jeden klik dalej.
  • Naprawdę w to wierzysz, że już na zawsze pozostaniesz gruby?
  • Czy już porzuciłeś swoje marzenia o nowym i wypasionym samochodzie?

 

Wykorzystuj imiona i nazwiska znanych i popularnych postaci…

  • Czy wiesz dlaczego Donald Tramp zainwestował w branżę Wellness?
  • Wiesz co Bill Gates powiedział o biznesie w nowym stuleciu?

 

Gdy już zdecydujesz się na nagłówek, to zabierz się za pisanie tekstu oferty, która do niego pasuje:

  • Jak zwiększyć zyski kampanii reklamowej o 98% w 5 łatwych krokach?
  • Ten darmowy kurs znajduje się tylko o jedno kliknięcie myszki od Ciebie. Zabiorę Cię w podróż i pokażę Ci 5 prostych kroków, które otworzą Ci oczy, zoptymalizują Twoją reklamę i promocję w sieci oraz podwoją Twoje dotychczasowe zyski. Zacznij już teraz – kliknij Tutaj!

 

A więc do dzieła!

W następnej części pokażę Ci gdzie umieścić Twoją reklamę.

 

Z poważaniem,

Twoje imię i nazwisko
adres strony

 

PS.
Wypatruj jutro mojego maila pt.

„Tutaj podaj tytuł swojej drugiej wiadomości.”

Będzie się działo 🙂

 

PPS.

> TUTAJ jest dobre miejsce, aby dodać jakiś przykład lub zastosować rekomendację <

 

Link do wypisania się z listy

 

 


nowy1

 

 

 

Scroll to Top