Autoresponder Newsletter #2 – Cz. 3

Autoresponder Newsletter #2 – Cz. 3Poniżej znajdziesz drugi z pięciu kursów do wielokrotnego autorespondera (dzisiaj cz.3)…

Możesz z tym materiałem zrobić co tylko chcesz – możesz się zainspirować, możesz poniższy tekst wykorzystać do własnych szkoleń, możesz pobrać tylko część lub całość… zrób co chcesz. 

Uwaga!
Nie musisz w stopce podawać moich danych.

 


Wszystkie części tego Newslettera znajdziesz w tej kategorii >>


 .

/

0

Kurs #2: 5 Prostych kroków, jak sprawić, aby Twoja kampania reklamowa odniosła sukces

Część 3 z 5
Jak i gdzie się reklamować?

_________________

 

Witaj serdecznie już na 3 części naszego szkolenia.

Twoja strona jest już gotowa, masz zapierający dech w piersiach nagłówek i świetny tekst, któremu nikt nie może się oprzeć. Teraz przyszedł odpowiedni moment, aby sprawdzić, gdzie najlepiej możesz się reklamować.

Zanim jednak odpalisz reklamę musisz poznać pierwszą i zarazem najważniejszą zasadę: „Twoja kampania musi trawić do odpowiedniej grupy docelowej”.

Zawsze miej na uwadze, że istnieje tylko niewielka ilośd produktów, które przemawiają do wszystkich osób jednocześnie.

Na początku Twoja strona musi zostać zaindeksowana przez Google – cały czas jest (i raczej będzie) to miejsce, gdzie zdecydowana większośd ludzi szuka rzeczy, które ich interesują. A Google jest tutaj prawdziwym tytanem, gdyż właśnie w Google odbywa się ponad 90% wszystkich wyszukiwań.

 

Masz tak naprawdę dwie możliwości, aby skorzystać z wyszukiwarek:

  • Bezpłatna: optymalizujesz po prostu w odpowiedni sposób swoją stronę i dodajesz do Google (koncentruj się tylko na Google).
  • Pay Per Click: w ostatnich latach reklamy Pay Per Click stają się coraz bardziej popularne. Płacisz tutaj wcześniej ustaloną stawkę np. za kliknięcie w Twoją reklamę.

Obecnie najpopularniejsze tego typu reklamy to właśnie Google AdWords i reklama na Facebooku.

 

>Jeśli posiadasz np. eBooki lub szkolenia, czy jakieś usługi, które możesz zaproponować swoim czytelnikom, to jest to odpowiednie miejsce, aby wkleić Twoją ofertę np.:

Google AdWords Skutecznie -„145 różnych wskazówek i trików, jak za pomocą Google AdWords przyprowadzić setki wykwalifikowanych czytelników na Twoją stronę WWW”<

 

Kolejną możliwością jest reklama w Newsletterze. Masz tutaj 5 możliwości:

  1. Wymiana reklamy z innymi wydawcami Newslettera
  2. Gratisowa reklama w poszczególnych Newsletterach
  3. Płatna reklama w dużych i nie eksploatowanych listach
  4. Pisanie wartościowych artykułów, które będą publikować inni autorzy Newsletterów
  5. Koniecznie i najlepiej od razu – zacznij pisad własny Newsletter!

Istnieje jeszcze kilka możliwości reklamy, jak np. pisanie wartościowego bloga i dzielenie się wpisami w mediach społecznościowych (polecam tutaj założenie fan page na Facebooku).

Nie zapomnij również o informacjach prasowych.

>Jeśli posiadasz np. eBooki lub szkolenia, czy jakieś usługi, które możesz zaproponowad swoim czytelnikom, to jest to odpowiednie miejsce, aby wkleić twoją ofertę<

Pamiętaj, aby zawsze być aktywnym i mocno działać. A w 4 lekcji zajmiemy się sprawdzaniem skuteczności Twojej reklamy.

 

Z poważaniem,

Twoje imię i nazwisko
adres strony

 

PS.
Wypatruj jutro mojego maila pt.

„Tutaj podaj tytuł swojej drugiej wiadomości.”

Będzie się działo 🙂

 

PPS.

> TUTAJ jest dobre miejsce, aby dodać jakiś przykład lub zastosować rekomendację <

 

Link do wypisania się z listy

 

 


nowy1

Scroll to Top