lista-mailingowaJeśli już budujesz swoją listę adresową – trzeba zacząć ją od samego początku wykorzystywać.

Oczywiście najbardziej interesującą dla wszystkich kwestią będzie zagadnienie dotyczące tego, jak zarabiać na liście kontaktów.

W końcu właśnie po to tę listę tworzysz…

Warto jednak pamiętać, że każda z osób, która powierzyła Ci swój adres nie zrobiła tego, tylko dlatego, abyś Ty miał do kogo wysyłać maile. Bez wątpienia zostawiała swój adres dlatego, bo oczekuje jakiś korzyści dla siebie.

Z tego właśnie powodu uznaje się, że nie warto wysyłać do listy adresowej tylko i wyłącznie takich maili, które są sprzedażowe.

 

Najlepiej jeśli będziesz na zmianę wysyłać:

  • maile merytoryczne (zawierające korzyść dla subskrybenta) i…
  • maile sprzedażowe.

Takie „przeplatanie” maili ma jeszcze jedną, ogromna korzyść – pozwala budować z czytelnikami więź i zdobyć ich zaufanie.

Niektórzy wręcz uważają, że pierwsze wysyłane do subskrybenta maile nie powinny sprzedawać.

Lepiej jest wzbudzić zaufanie, dać się poznać (a także dać coś od siebie), a dopiero później na bazie tego zaufania proponować zakup. Taka strategia gwarantuje o wiele większą skuteczność maila sprzedażowego.

Pamiętaj też, że mail to nie jest artykuł na stronie – rządzi się swoimi prawami.

A to oznacza, że taki mail powinien być dużo krótszy.

Jednak najważniejszy zawsze będzie tytuł – musi przykuć uwagę czytelnika na tyle, by ten chciał przeczytać całość maila.

Jeśli tytuł nie będzie interesujący – nawet najlepsza treść mailingu pójdzie na marne, gdyż nie zostanie nawet przeczytana.

 

Więcej wskazówek na temat budowania listy adresowej znajdziesz poniżej:

Kliknij TUTAJ – Atrakcyjny Email Marketing >>>

 

 

pomysł na biznes w domu według Pawła

 

 

 

 

Paweł Grzech

 

BEZPŁATNY TRENING: Zawierający Proste i Skuteczne Metody Materiał, Który Zaraz Otrzymasz Pokazuje...

Jak Zbudować DOCHODOWY Biznes Online Będąc Zupełnie Normalną Osobą Jak TY i Ja:

You have Successfully Subscribed!