Mało znany sekret podwajający ilość reakcji na Twoją ofertę sprzedażową…

Wiele mówi się o konieczności rozwijania skutecznego e-mail marketingu w swojej działalności Internetowej.

 

jak sprzedawać za pomocą maili

 

Z e-mail marketingu korzystają nie tylko marketerzy sieciowi, ale i właściciele biznesów stacjonarnych. Narzędzie to jest niesamowicie skuteczne i prawie każdy tak zwany guru chwali sobie możliwości i zalety sprzedażowe z posiadania własnej listy adresowej.

Kiedy jednak zadajemy pytanie jak sprzedawać za pomocą maili uzyskujemy dość ogólne odpowiedzi, jakimi są np. nawiązywanie dobrych relacji z naszą listą subskrybentów. Taka odpowiedź wiele nam nie mówi, choć jest bardzo istotna.

 

Jakie są jednak konkretne techniki zwiększania sprzedaży ?

Jedną z najprostszych jest powtórzenie swojej wiadomości sprzedażowej, ponieważ sekretem marketingu bezpośredniego jest wielokrotne wysyłanie wiadomości zawierających taką samą ofertę…

Wiele osób po usłyszeniu tego robi wielkie: uh ?

Spójrz jednak na swoją skrzynkę pocztową. Ile razy w ciągu roku dostajesz ulotki lub całe gazetki reklamowe pokazujące różne promocje ? Ja bardzo często ?

Powtórzona wiadomość sprzedażowa zwiększa efekty nawet do 50%, co oznacza, że jeśli Twoja pierwsza wiadomość sprzedała Twój kurs w nakładzie 100 egzemplarzy, to druga wiadomość może spowodować sprzedaż nawet następnych 50 sztuk.

Oczywiście mówiąc powtórzenie wiadomości nie chodzi mi o to, aby temat i treść wiadomości była w 100% identyczna. To byłoby bez sensu i nie dawało żadnych rezultatów.

Trzeba tutaj użyć jakiejś podpory/dopalacza, którym mogą być przykładowo opinie Twoich klientów.

Szczególnie w USA znana jest metoda powtórzenia wiadomości sprzedażowej, w której treści znajdują się wyłącznie opinie klientów i ograniczony czas na podjęcie reakcji. Taka wiadomość sprawia, że osoby, które dotychczas się wahały kupują Twój produkt, a to dlatego, ponieważ dostarczyłeś im:

A) Nowych danych, jakimi są:

  • Społeczny dowód słuszności – referencje zadowolonych klientów
  • Niedostępność – ograniczenie czasowe, po którym towar będzie niedostępny lub cena poszybuje w górę.

B) Ponowne pobudzenie ich do zakupu. 

Wiesz dlaczego w TV codziennie widzisz te same reklamy, które tak Ty, jak i wielu innych ludzi widziało już dziesiątki razy? Ponieważ nawet totalne kłamstwo powtórzone 100 razy staje się prawdą.

Chcesz wiedzieć jak sprzedawać za pomocą maili jeszcze więcej ? Wyślij trzecią wiadomość.

 

Więcej o e-mail marketingu i budowaniu listy adresowej dowiesz się z poniższego szkolenia:

Kliknij TUTAJ i Zobacz – Jak Szybko, Tanio i Skutecznie Zbudować Dochodową Listę Adresową >>>

 

 

pomysł na biznes w domu według Pawła

 

 

 

Paweł Grzech

 

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top