MLM w sieciMLM w sieci, niezależnie od tego, czy Twoja działalność obejmuje dystrybucję produktów realnych, czy wirtualnych, musisz korzystać z pewnych narzędzi…

To imperatyw o tyle względny, że nie znajdziesz tego wymogu w żadnej instrukcji ani regulaminie, ale doświadczenie podpowiada, że jest pewna grupa narzędzi niezastąpionych.

 

Zacznij od Bloga

Bloga można w MLM prowadzić w naprawdę wielu celach. Przede wszystkim możesz korzystać z własnej wizytówki internetowej, dzięki której przedstawisz siebie, swoją firmę i swoje produkty.

To oczywiście podstawowa funkcja, bo w dalszej kolejności możesz z tej strony zrobić kompendium wiedzy z miejscem do zapisu na newsletter albo nawet sklep internetowy.

Możesz również za pośrednictwem strony internetowej werbować dalszych członków swojej sieci i w ten sposób zwiększać dochód pasywny.

Oczywiście wszystkie te cele można zrealizować na różne sposoby i tak naprawdę ludzie, którzy zawodowo budują Marketing Sieciowy przez Internet nie poprzestają zwykle na jednej witrynie, ale uruchamiają ich więcej, aby skuteczniej realizować zdefiniowane przez siebie cele.

 

Listy mailingowe i newslettery

Lista adresowa (jeśli dobrze budowana) jest jednym z najważniejszych elementów skutecznej sprzedaży w sieci.

Regularne wysyłanie wiadomości zawierających pożądane przez potencjalnych klientów informacje powoduje, że dużo chętniej dokonują oni zakupu, a także na trwałe wiążą się z jedną marką.

Dla sprzedawcy jest to układ bardzo pożądany, choć oczywiście nie jest to takie proste, jak się wydaje.

Z jednej strony trudności rodzi bowiem pozyskanie adresów mailowych (kupiona baza danych jest w zasadzie bezużyteczna, ponieważ większość osób to nie są ludzie nawet potencjalnie zainteresowani Twoimi produktami), a z drugiej samo stworzenie wiadomości też nie jest zadaniem banalnym, a co dopiero mówić o przemyceniu w niej sugestii zakupu konkretnych produktów lub usług.

 

jak osiągnąć sukces w biznesie

 

Źródła wiedzy

Dziś klienci zdecydowanie ostrożniej podchodzą do wszystkich atrakcyjnych ofert w sieci niż jeszcze kilka lat temu.

Właśnie dlatego wielu mistrzów MLM-u zdecydowało się zamienić swoje strony internetowe nie w landing-page, które mają służyć tylko zainicjowaniu określonej akcji albo squeeze-page, które mają tylko zbierać maile, ale w kompendia wiedzy, pełne artykułów marketingowych, czyli krótko mówiąc w blogi.

Oczywiście strony lądowania (squeeze-page) cały czas są bardzo ważne i trzeba z nich korzystać, ale najlepiej łączyć strony tego typu z blogami.

Ma to stanowić merytoryczne zaplecze akcji promocyjnych rozpoczynanych w związku z prowadzoną działalnością, a przy okazji blog jest elementem bardzo skutecznie zwiększającym wiarygodność sprzedawcy.

Oczywiście zbudowanie poczytnego bloga nie jest kwestią dni, a często miesięcy, ale opłaca się ta inwestycja.

 

Wzbogacone dane kontaktowe

Mailingi są, owszem, skuteczne, ale zdecydowanie mocno wyeksploatowane. Działają wtedy, kiedy są dobrze dostosowane do preferencji odbiorcy, przychodzą w określonym czasie i nie mają zbyt obszernej zawartości.

Uzupełnieniem kontaktu mailowego mogą być promocyjne kampanie SMS, które dowiodły swojej skuteczności w działaniach promocyjnych szczególnie o niezbyt długim horyzoncie czasowym.

Wymaga to jednak przeprowadzenia nieco lepszego rozpoznania wśród klientów i zebrania kolejnych danych: numerów telefonów, co też znowu nie jest takie trudne – wystarczy na stronie przechwytującej przerobić formularz zapisu.

 

Kliknij Teraz TUTAJ Aby Zobaczyć Jak Korzystając z Internetu Zbudować DOCHODOWY i STABILNY Biznes w Domu Oraz Otrzymać Specjalny System MLM, Dzięki Któremu Zaczniesz Zarabiać w Internecie >>

 

 

BEZPŁATNY TRENING: Zawierające Proste i Skuteczne Metody Materiał, Który Zaraz Otrzymasz Pokazuje...

Jak Zbudować DOCHODOWY Biznes Online Będąc Zupełnie Normalną Osobą Jak TY i Ja:



You have Successfully Subscribed!