Na pewno nie raz słyszałeś jakiegoś „super guru” (ja wolę mówić gooro), który nawijał Ci o budowaniu marki.
Marka to wszystko…
Buduj własną markę…
Zobaczysz…
Jak będziesz mieć markę, to będzie super!
…
Poważnie?
Cały czas budujesz tą markę?
Nagrywasz jeden film za drugim.
Piszesz jeden artykuł za drugim.
Jesteś dostępny na Facebooku 24h na dobę.
Ale…
A gdzie sprzedaż?
Gdzie wezwanie do akcji?
Gdzie budowa listy adresowej?
Gdzie prowizja?
Wiesz co…
Olej to całe budowanie marki.
Nie od tego się zaczyna.
Jest to jeden z głównych powodów, przez który tak dużo początkujących osób nie ma praktycznie żadnych efektów w swoim biznesie (obojętnie czy robisz MLM czy działasz w programach partnerskich).
Mój znajomy nagrał ponad 100 filmów wideo, ale prowizji nie było żadnej.
Dlaczego?
Bo chciał zbudować markę, a zapomniał o budowaniu listy i sprzedaży.
Komentarze pod filmem nie mają praktycznie znaczenia.
Polubienia filmu?
A zapłacisz za to rachunki? Kupisz jedzenie? No nie!
Chyba, że o czymś nie wiem?
Ja NIGDY nie koncentrowałem się na budowie marki. Nawet do dzisiaj nie wiem, czy w ogóle mam jakąś markę, a działam od 2009 roku.
Od samego początku koncentruj się na budowaniu własnej listy adresowej i na promocji odpowiedniego programu partnerskiego.
W każdym filmie jaki nagrasz, w każdym artykule jaki napiszesz i w każdym mailu jaki wysyłasz, dawaj wezwanie do akcji.
Przeważnie wygląda to tak, że w filmach i artykułach kierujesz ludzi do zapisu na listę, a w mailach wysyłasz ludzi do swojej oferty.
Marka i tak będzie budować się z czasem. Jako produkt uboczny.
Krótko mówiąc – musisz cisnąć, a z marką jakoś to będzie.
.
Przy okazji sprawdź sobie ten materiał:
www.ebiznesdlakazdego.pl/Marketing-Partnerski
Możesz od tego zacząć.
Paweł Grzech
Jeśli chcesz zobaczyć jak zbudować DOCHODOWY biznes online, stworzyć kilka różnych źródeł dochodów i robić to w zabawny i konkretny sposób, to kliknij teraz w poniższy link. Porozmawiamy i zobaczysz co i jak:
KLIKNIJ TUTAJ I POZNAJ SZCZEGÓŁY
Z jednej strony się z Panem zgodzę, z drugiej nie. Moim zdaniem powinno się budować markę i dbać o dobry wizerunek, bo to przyniesie klientów wcześniej czy później. W marketingu internetowym trzeba zwrócić uwagę na wiele płaszczyzn i rozwijać je równocześnie.
Najlepiej budować markę, ale jednocześnie uruchomić np. jakieś płatne rekmay i budować listę adresową.
Trzeba zdawać sobie sprawę z tego, że budowa marki zajmuje trochę czasu.
Budowanie marki koncentrujące się tylko na promocji samego siebie jest krótkowzroczne. Skuteczna marka osobista musi mieć ofertę, musi dawać wartość i musi budować listę mailową oraz relacje z odbiorcami. Bo marka osobista to coś więcej niż tylko PR-owa reputacja.