A TY cały czas markę budujesz?

Na pewno nie raz słyszałeś jakiegoś „super guru” (ja wolę mówić gooro), który nawijał Ci o budowaniu marki.

Marka to wszystko…

Buduj własną markę…

Zobaczysz…

Jak będziesz mieć markę, to będzie super!

Poważnie?

Cały czas budujesz tą markę?

Nagrywasz jeden film za drugim.

Piszesz jeden artykuł za drugim.

Jesteś dostępny na Facebooku 24h na dobę.

Ale…

A gdzie sprzedaż?

Gdzie wezwanie do akcji?

Gdzie budowa listy adresowej?

Gdzie prowizja?

Wiesz co…

Olej to całe budowanie marki.

Nie od tego się zaczyna.

Jest to jeden z głównych powodów, przez który tak dużo początkujących osób nie ma praktycznie żadnych efektów w swoim biznesie (obojętnie czy robisz MLM czy działasz w programach partnerskich).

Mój znajomy nagrał ponad 100 filmów wideo, ale prowizji nie było żadnej.

Dlaczego?

Bo chciał zbudować markę, a zapomniał o budowaniu listy i sprzedaży.

Komentarze pod filmem nie mają praktycznie znaczenia.

Polubienia filmu?

A zapłacisz za to rachunki? Kupisz jedzenie? No nie!

Chyba, że o czymś nie wiem?

Ja NIGDY nie koncentrowałem się na budowie marki. Nawet do dzisiaj nie wiem, czy w ogóle mam jakąś markę, a działam od 2009 roku.

Od samego początku koncentruj się na budowaniu własnej listy adresowej i na promocji odpowiedniego programu partnerskiego.

W każdym filmie jaki nagrasz, w każdym artykule jaki napiszesz i w każdym mailu jaki wysyłasz, dawaj wezwanie do akcji.

Przeważnie wygląda to tak, że w filmach i artykułach kierujesz ludzi do zapisu na listę, a w mailach wysyłasz ludzi do swojej oferty.

Marka i tak będzie budować się z czasem. Jako produkt uboczny.

Krótko mówiąc – musisz cisnąć, a z marką jakoś to będzie.
.

Przy okazji sprawdź sobie ten materiał:

www.ebiznesdlakazdego.pl/Marketing-Partnerski

Możesz od tego zacząć.

Paweł Grzech

 

 


Jeśli chcesz zobaczyć jak zbudować DOCHODOWY biznes online, stworzyć kilka różnych źródeł dochodów i robić to w zabawny i konkretny sposób, to kliknij teraz w poniższy link. Porozmawiamy i zobaczysz co i jak:

KLIKNIJ TUTAJ I POZNAJ SZCZEGÓŁY

 

 

 

 

3 komentarze do “A TY cały czas markę budujesz?”

  1. Z jednej strony się z Panem zgodzę, z drugiej nie. Moim zdaniem powinno się budować markę i dbać o dobry wizerunek, bo to przyniesie klientów wcześniej czy później. W marketingu internetowym trzeba zwrócić uwagę na wiele płaszczyzn i rozwijać je równocześnie.

  2. Najlepiej budować markę, ale jednocześnie uruchomić np. jakieś płatne rekmay i budować listę adresową.
    Trzeba zdawać sobie sprawę z tego, że budowa marki zajmuje trochę czasu.

  3. Budowanie marki koncentrujące się tylko na promocji samego siebie jest krótkowzroczne. Skuteczna marka osobista musi mieć ofertę, musi dawać wartość i musi budować listę mailową oraz relacje z odbiorcami. Bo marka osobista to coś więcej niż tylko PR-owa reputacja.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top