Autoresponder Newsletter #2 – Cz. 1

Newsletter-do-wielokrotnego-autoresponderaPoniżej znajdziesz drugi z pięciu kursów do wielokrotnego autorespondera (dzisiaj cz.1)….

Możesz z tym materiałem zrobić co tylko chcesz – możesz się zainspirować, możesz poniższy tekst wykorzystać do własnych szkoleń, możesz pobrać tylko część lub całość… zrób co chcesz. 

 

Uwaga!
Nie musisz w stopce podawać moich danych.


Wszystkie części tego Newslettera znajdziesz w tej kategorii >>


Kurs #2: 5 Prostych kroków, jak sprawić, aby Twoja kampania reklamowa odniosła sukces

Część 1 z 5
Przygotowanie strony do skutecznej kampanii

_________________

 

Witaj serdecznie,

Bardzo mnie cieszy, że odnalazłeś drogę do mojego darmowego szkolenia:

„5 Prostych kroków, jak sprawić, aby Twoja kampania reklamowa odniosła sukces”

 

Na pierwszej lekcji zajmiemy się przygotowaniem Twojej strony do skutecznej kampanii. Założę się, że nie masz ochoty wydawać pieniędzy na reklamę i marketing, tak długo, aż Twoja strona nie będzie odpowiednio zoptymalizowana i gotowa do pracy.

Poniżej przygotowałem kilka istotnych wskazówek:

  • Czas ładowania strony – upewnij się, że Twoja strona ładuje się nie dłużej niż 10 sekund. Pozbądź się przede wszystkim intra we Flashu (na które namówił Cię Twój projektant) – chyba, że Flash ma odgrywać jakąś ważną rolę dla Twojej strony (nie dla projektanta) i nie da się tego zastąpić czymś innym.
  • Słowa kluczowe – jest to ważne dla wyszukiwarek.

Kilka ważnych zasad, których powinieneś przestrzegać:
Podaj 3 najważniejsze słowa kluczowe w tytule, w Tagach i w opisie strony. 

W tekście Twojej strony słowa kluczowe powinny mieć udział od 4% do 7% – w jednej trzeciej powinny być wyróżnione.

  • Animacje – na początku chyba wszyscy uważaliśmy, że animowane grafiki są naprawdę super. Jednak animacje mocno odciągają Twoich czytelników od konkretnych czynności, które powinni wykonać. Dlatego profesjonaliści trzymają się od animacji z daleka – i radzę Ci to samo.
  • Obrazki – upewnij się, że Twoje obrazki nie wydłużają procesu ładowania się strony i że używają alt tagów. Zdjęcia pomagają sprzedawać. Jeśli sprzedajesz np. eBooki lub filmy video, to pamiętaj, że ładna okładka jest warta swojej ceny (nawet gdy rozdajesz swoje materiały za darmo).

 

>W tym miejscu, jak również i w innych, możesz wkleić jakąś wskazówkę z linkiem do Twojego produktu lub usługi np.:

Jak szybko napisać i wydać książkę:

„Niezastąpiony przewodnik, który pokaże Ci, jak w krótkim czasie napisać i wydać profesjonalnego eBooka… Kliknij tutaj„<

 

  • Tekst, ortografia i gramatyka – czytaj swój tekst na głos (lub niech ktoś inny to zrobi) – Twój tekst musi być łatwy do zrozumienia. W programach do pisania, jak np. w Wordzie masz możliwość sprawdzania błędów – zawsze z tego korzystaj.
  • Wystarczy zamówić i zapłacić – Twój czytelnik nie powinien mieć najmniejszych problemów ze znalezieniem strony do składania zamówień. Daj możliwość płacenia zarówno przelewem bankowym, jak i kartą kredytową.
  • Słowa akcji – nie zapomnij zapytać o zamówienie! Używaj takich słów jak: „Zamów teraz”, „Kliknij tutaj i uzyskaj dostęp do moich materiałów video o łącznej wartości 97 zł”, „Jeśli zapiszesz się teraz na mój Newsletter, to uzyskasz dostęp do tych dwóch bardzo ekskluzywnych eBooków”…
  • Nagłówek – koniecznie musisz wzbudzić zainteresowanie u swoich czytelników. Dlatego nagłówek musi przykuwać uwagę i zachęcać do dalszego czytania.

 

>W tym miejscu, jak również i w innych, możesz wkleić jakąś wskazówkę z linkiem do Twojego produktu lub usługi np.:

Dlaczego akurat Twoja strona tak mało sprzedaje? Głównym powodem zazwyczaj jest … Kiepski Nagłówek!

Dlatego Kliknij teraz Tutaj i stwórz 100 Genialnych Nagłówków w mniej niż 5 minut i zacznij sprzedawać 3x więcej swoich produktów!<

 

  • Tekst sprzedażowy – obojętnie co chcesz sprzedawać, Twoi czytelnicy muszą widzieć w tym jakąś ważną korzyść. Dlatego koniecznie musisz wyróżniać (z umiarem) takie słowa, jak Ty i Twój.

 

Twój produkt posiada odpowiednie właściwości, ale korzyści wynikające z posiadania tego produktu, to jest dokładnie to, co dostaje Twój klient.

Zwiększ wartość swojej oferty (dodaj coś darmowego i wartościowego) – jednak postaraj się, aby Twoje bonusy nie przyćmiły swoją atrakcyjnością głównego produktu.

Jeśli zoptymalizujesz swoją ofertę sprzedażową według powyższych wskazówek, to będziesz gotów na kolejną lekcję. Za 3 dni zajmiemy się optymalizacją tekstu Twojej reklamy.

 

Twoje imię i nazwisko
adres strony

 

PS.
Wypatruj jutro mojego maila pt.

„Tutaj podaj tytuł swojej drugiej wiadomości.”

Będzie się działo 🙂

 

PPS.

> TUTAJ jest dobre miejsce, aby dodać jakiś przykład lub zastosować rekomendację <

 

Link do wypisania się z listy

 

 


nowy1

 

 

 

Scroll to Top