Budowanie relacji z listą adresową – Zasady pisania maili cz.2

Email Marketing SkutecznieW poprzedniej części artykułu omówiliśmy jak ważnym czynnikiem w prowadzeniu e-mail marketingu jest właściwe pisanie maili oraz omówiliśmy kilka podstawowych zasad pisania maili.

Dziś zagłębimy się w temat jeszcze bardziej.

 

==========================================================================
Informację o tym, jak budować listę kontaktów oraz dokładne omówienie jak zarabiać
na liście kontaktów
znajdziesz pod linkiem: atrakcyjny e-mail marketing.
==========================================================================

 

Kolejną sprawą po polu OD, nagłówku oraz pierwszym zdaniu, jest struktura wiadomości.

 

– Estetyka:

Przede wszystkim naucz się formatować tekst, który następnie podzielisz na krótkie akapity.

Sam tekst zawijaj po 55-70 znakach. To bardzo ułatwia czytanie oraz przejrzystość wiadomości.

Najważniejsze informację powinny być w jakiś sposób wyjustowane. Pogrub, podkreśl lub zmień kolor najistotniejszych informacji.

Długość maili nie powinna być za długa. Najlepiej aby e-mail był krótkim zachęceniem w kilku zdaniach do tego, aby odbiorca został przekierowany na odpowiednią stronę – to może być np. artykuł na Twoim blogu lub strona przechwytująca.

Szkolenie jak zbudować stronę przechwytującą wyjaśni Ci jak ją wykonać.

 

– Uczciwość:

Pisząc nagłówki i treść wiadomości nigdy nie naginaj faktów.

Pisz wyłącznie prawdę.

Jeśli piszesz, że 3 proste triki powodują zwiększenie sprzedaży o 128%, to przygotuj się do tego, aby to udowodnić.

W Internecie jest mnóstwo naciągaczy i krętaczy.

Ludzie są tego świadomi i nie dają się łatwo nabrać.

Dawaj tylko zachęty, które są prawdą, którą możesz osobiście potwierdzić.

Raz naciągnięty odbiorca już na zawsze straci do Ciebie szacunek.

 

– Uatrakcyjnienie:

Dodaj jakiś cytat ( nie w każdej wiadomości ), który pasuje do Twojej wiadomości e-mail.

Ludzie czytają cytaty i utożsamiają się z nimi. Miej to na uwadze i wykorzystaj.

 

Najważniejsze informację i linki ubieraj w ramkę taką samą, w jaką są ubrane te słowa. Większość użytkowników skacze wzrokiem po tekście czytając tylko akapity, rzeczy wyjustowane i przede wszystkim to, co w ramce. Sama ramka w tekście zwiększa jego atrakcyjność.

 

– Nie przesadzaj:

Z pogrubieniami, zmianami kolorów, ramkami, cytatami, długością tekstu, obietnicami itp., ponieważ zamiast wiadomości zrobi Ci się istny cyrk.

 

– Wezwanie do akcji:

Niezwykle ważny punkt. Napisz KLIKNIJ TERAZ w ten link, jeśli Twoim celem jest wykonanie takiej akcji przez użytkownika.

Po prostu powiedz mu co ma zrobić i to najlepiej 2-3 razy w jednym tekście.

 

– Podpis:

Najlepiej żeby był to skan Twojego podpisu z imieniem i nazwiskiem oraz Twoje zdjęcie.

Oczywiście możesz się ograniczyć do zwyczajnego podpisu wiadomości, jednak wersja ze skanem i zdjęciem tak jak w przypadku pola OD zwiększa zaufanie oraz Twoje PR.

 

– PS:

Zawsze zostawiaj PS w którym możesz umieścić kolejne wezwanie do akcji lub reklamować jakiś kurs.

Ludzie z reguły czytają PS. Pamiętaj więc o tym i wykorzystuj je mądrze.

 

– Ostatnią wskazówką jest praktyka:

Wykorzystaj to, o czym się dowiedziałeś.

Zdobywaj doświadczenie, testuj. To o wiele ważniejsze niż Ci się wydaje.

Różnica między teoretykiem, a praktykiem jest taka, że praktyk naprawdę zarabia, a teoretyk…. No właśnie.

 

To już wszystko.

Wiesz jakie są podstawowe wskazówki na temat pisania dobrych wiadomości e-mail.

 

==========================================================================
Informację o tym, jak budować listę kontaktów oraz dokładne omówienie jak zarabiać
na liście kontaktów
znajdziesz pod linkiem: 

Kasowy Email Marketing – 0 zł >> ==========================================================================

 

 

pomysł na biznes w domu według Pawła

 

 

 

 

Paweł Grzech

 

 

 

 

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top