Czy warto kupić teksty na Bloga?

Na pewno niejeden raz już czytałeś propozycje od mniej lub bardziej zdolnych copywriterów, którzy nieraz za kosmiczne wręcz pieniądze mieliby pomóc rozkręcić Ci Twój własny pomysł na biznes w domu.

 

jak pisać skuteczne teksty na bloga

 

Wiele osób do takich ofert odnosi się sceptycznie i dość logicznie uzasadnia swój wybór, ale każdy kij ma dwa końce i warto się pilnować, żeby jednym z tych końców nie dostać po plecach.
.

„Wymyślimy hasło, slogan i motto”

Krótkie hasła to dla większości copywriterów idealna forma zarabiania – wystarczy napisać trzy słowa, zainkasować stówę i pożegnać klienta.

Powiedzmy sobie szczerze – jeśli masz na tyle mało wyobraźni, że nie potrafisz sam wymyślić nazwy firmy, domeny, hasła reklamowego albo motto, to nie starczy Ci też wyobraźni, aby firmę poprowadzić i jeżeli potrzebujesz pomocy copywritera w tym zakresie, to nie powinieneś w ogóle brać się za e-biznes w domu.

Zarabianie w Internecie będzie wymagało od Ciebie niejednokrotnie dużo większej kreatywności, niż tylko wymyślanie haseł reklamowych, więc miej to na uwadze.

 

Tekst na bloga/stronę najlepiej napiszę sam

To typowe rozumowanie dla większości e-przedsiębiorców.

Nie jest ono zresztą do cna pozbawione sensu, bo wszak nikt tak dobrze, jak Ty nie zna profilu Twojej działalności, nie wie, czemu ma ona służyć i według jakich zasad prosperować.

Z drugiej jednak strony, wiedza, a ubranie jej w słowa to zupełnie różne rzeczy. Copywriter ma pomóc Ci wyrazić Twoje poglądy na dany temat i w tym sensie na pewno warto z pomocy copywriterów korzystać.

My w tym serwisie też czasami publikujemy materiały, które przygotowujemy wspólnie z jedną z agencji copywriterskich – to ci ludzie odpowiadają za poprawność językową publikowanych materiałów i parę ciekawych zwrotów, dzięki którym nasza strona cieszy się rosnącym uznaniem czytelników, ale przecież pomysły są nasze i tylko nasze.

 

Wplatanie promocji

promocja-w-e-biznesieNa pewno wiesz, że w e-biznesie, w tym programach partnerskich czy marketingu sieciowym ważna jest promocja.

Wykorzystanie własnej strony do celów promocyjnych wielu osobom wychodzi dość topornie, ponieważ część tekstów jest „kanciata”, nie klei się, ma charakter typowo artykułów sponsorowanych, czyli opublikowanych tylko dlatego, że ktoś za to zapłacił.

Nijak nie pomaga to w budowaniu wizerunku firmy, jej pozycji rynkowej, a przy okazji jeszcze tylko przeszkadza w wypromowaniu tego produktu lub usługi, na którym Ci najbardziej zależało.

Zlecenie copywriterowi redakcji gotowego już tekstu w taki sposób, żeby tylnymi drzwiami przemycał on pewne informacje promocyjne to dobry pomysł. Co prawda większość copywriterów nie poradzi sobie z tym zadaniem, ale to już zupełnie inna sprawa.

 

Prowadzę firmę, nie mam czasu na drobiazgi

Regularne uzupełnianie bloga o nowe artykuły pochłania sporo czasu, ale jest konieczne, jeśli poprawie mają ulec pozycja w Google, opinia o firmie czy rozpoznawalność marki.

Problem polega na tym, że jeśli na co dzień zajmujesz się rekrutowaniem do programów afiliacyjnych lub obsługą zamówień złożonych przez Twoich klientów, to zwyczajnie nie masz czasu na dbanie o content strony internetowej.

Dobrym rozwiązaniem jest w takim przypadku outsourcing copywriterski – powierzasz opiekę nad „tekstową” stroną Twojego przedsięwzięcia profesjonalistom, a sam zajmujesz się zarabianiem.

 

Podsumujmy

Ustalmy jedno – kiepski copywriter w niczym Ci nie pomoże, a będzie zabierał tyle samo kasy co lepszy.

Warto się wysilić i choćby na wszelki wypadek nawiązać kontakt z kimś, kto dobrze radzi sobie ze słowem pisanym i w razie czego albo podeśle jakiś ciekawy artykuł albo rzuci okiem na Twoje, żeby uzupełnić przecinki czy poprawić styl.

Dzięki temu Twój blog będzie lżejsza w odbiorze i dobrze dopracowana, a to zalety nie do przecenienia.

 

Kliknij teraz TUTAJ aby zobaczyć jak korzystając z Internetu zbudować dochodowy i stabilny biznes w domu oraz otrzymać specjalny system, dzięki któremu zaczniesz zarabiać w Internecie

 

 

 

pomysł na biznes w domu według Pawła

 

 

 

 

Pozdrawiam i do zobaczenia na szczycie!
Paweł Grzech 

 

 

3 komentarze do “Czy warto kupić teksty na Bloga?”

  1. Witam
    Nie mam praktycznych doświadczeń z pisaniem tekstów . Podobno wszystkiego można się nauczyć .
    Przecież tak jak piszesz w artykule tylko my znamy nasz biznes od podszewki i nam najbardziej zależy
    na jego rozwoju. Jestem zdania że należy robić to samemu korzystając nawet z darmowych porad specjalistów od treści.
    Nawet jeżeli na początku popełnimy parę błędów to z czasem nasze oferty staną się ważnym i znaczącym elementem naszego biznesu. Kwestia czy nam się chce. Bo tu jest chyba największy problem, nasze osobiste obiekcje.
    I co zlecamy pisanie nierzadko przypadkowym specjalistą a efekt jest taki że tracimy tylko kasę. Oczywiście
    nie generalizuje ale często tak się zdarza. Ale jak zwykle sani dokonujemy wyboru aby tylko był skuteczny.
    http://artursosnowski.pl
    Pozdrawiam
    Artur Sosnowski

  2. Wszystko przecież zależy od tego, ile czasu jesteś w stanie poświęcić blogowi. Jeżeli jesteś matką która musi zostać w domu i jesteś w stanie siedzieć te 8-10 godzin (z przerwami) przed komputerem, znasz temat, to nie ma sensu inwestować w copywritera. No właśnie, inwestować. Jeżeli nie masz jednak aż tyle czasu, to bez wątpienia, należy zastosować się do porad zainteresować się zawartymi tutaj poradami.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top