Czym dokładnie jest atrakcyjny e-mail marketing ? Cz. 1 z 2

jak zbudować bazę mailingowąInteresując się zarabianiem w Internecie prędzej czy później (raczej prędzej) usłyszymy o e-mail marketingu.

Mówi o tym każdy tak zwany “guru” w świecie polskiego e-biznesu, który dzieli się za darmo lub odpłatnie swoją wiedzą.

Nie tylko każdy o tym mówi, ale i każdy z nich korzysta z tego z doskonałym efektem.

Dziwi więc fakt, że znaczenie e-marketingu jest kompletnie nie doceniane w przypadku większości sklepów Internetowych.

Prawdą jest, że większość z tych sklepów oferuje możliwość zapisu na newsletter, ale patrząc na podejście zarówno w promowaniu tej możliwości, jak i samych treści maili można szybko stwierdzić, że ktoś kompletnie nie przywiązuje do tego zagadnienia uwagi.

Ich e-mail marketing w ogóle nie jest atrakcyjny, a powinien taki być.

Atrakcyjny e-mail marketing obok doskonale prowadzonego social marketingu jest gwarancją Twojego sukcesu w sieci i to nie ważne, czy prowadzisz sklep internetowy, jesteś fryzjerem, czy zarabiasz na blogu bazując na programach partnerskich.

 

Na czym jednak polega ten skuteczny, atrakcyjny
e-mail marketing ?

Pierwszą sprawą jest poznanie odpowiedzi na pytanie jak budować listę kontaktów w sposób właściwy, czyli taki, który jest najbardziej skuteczny.

Otóż najbardziej skutecznym sposobem są tak zwane landing page, czyli strony przechwytujące, których skuteczność wynosi nawet 50%, jeśli są odpowiednio dobrze stworzone.

O tym jak zbudować stronę przechwytującą poświęcę jednak osobny artykuł.

Strona przechwytująca nie jest oczywiście jedynym miejscem na zbieranie listy adresów e-mail. Możemy to robić umieszczając formularz zapisu gdziekolwiek na naszej stronie i/lub w formie wyskakującego okienka pop-up.

Zasadniczo sposobów jest wiele i każdy wybierze z pewnością swój ulubiony.

Generalnie pomijając już miejsce umieszczenia zapisu chodzi o to, aby umieścić pewną zachętę do tego, aby nasi klienci się zapisali.

Jeżeli prowadzimy sklep, to przykładowo za zapis możesz oferować możliwość darmowej wysyłki, a jeśli sprzedajesz wiedzę, to powiedzmy jakiś kurs lub poradnik PDF.

To, jak ma to dokładniej wyglądać przeczytasz jednak w następnej części artykułu:

Przejdź Dalej – Cz.2>>

Kliknij tutaj i przejdź do drugiej części..

 

 

Moja Propozycja:

Kliknij TUTAJ i zobacz jak szybko i skutecznie zbudować własną
bazę adresową >>>

 

 

pomysł na biznes w domu według Pawła

 

 

 


Paweł Grzech

 

 

1 komentarz do “Czym dokładnie jest atrakcyjny e-mail marketing ? Cz. 1 z 2”

  1. Dobra skuteczność znacznie obniża koszty reklamy. Dlatego też trzeba dobrze targetować odbiorców. Wtedy email marketing będzie bardziej atrakcyjny, bo osoby które się zapisały JUŻ są zainteresowane tematem.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przewiń do góry