Email Marketing – jakich błędów nie popełniać…

Wiele osób prowadzi już w Polsce listy adresowe korzystając z autorespondera. Zadziwia mnie jednak fakt, jak niewiele osób potrafi to robić w sposób naprawdę profesjonalny.

Email Marketing - jakich błędów nie popełniać

Żeby ten stan rzeczy się zmienił – postanowiłem napisać dziś o tym, jakie są najczęstsze błędy i w jaki sposób można ich uniknąć.

 

1. Pierwszym ogromnym błędem jest niedotrzymywanie złożonych wcześniej obietnic.

Wiele osób buduje swoją listę kontaktów właśnie w oparciu o pewne obietnice (np. darmowy ebook za e-mail) – niedopuszczalne jest, by nie wywiązać się z takiej obietnicy.

Jeśli raz w taki sposób stracisz zaufanie (potencjalnego) klienta – będzie Ci bardzo trudno je odzyskać. A bez zaufania subskrybentów nie masz, jak zarabiać na liście kontaktów.

 

2. Kolejnym błędem jest wysyłanie tylko i wyłącznie sprzedażowych maili.

Owszem – zdarzają się także listy, na których takie działanie będzie miało rację bytu. Jednak są to raczej wyjątki od reguły i Tobie nie polecam takiego zachowania.

O wiele lepiej jest zbudowanie wcześniej więzi z listą i ciągłe jej utrzymywanie.

Uda Ci się to osiągnąć tylko i wyłącznie wtedy, gdy maile od Ciebie będą zawierały jakąś wartość dla subskrybenta, jeśli pokażesz mu, że on ma także korzyść z bycia na Twojej liście kontaktów.

 

3. Kolejne błędy to te związane ze sposobem pisania maili.

Niechlujne wiadomości, które są pełne błędów stylistycznych i ortograficznych – nie wzbudzą w subskrybencie zaufania do Ciebie.

Jeśli chcesz później coś tym osobom sprzedać – muszą oni widzieć, że jesteś poważnym człowiekiem, a więc i mail musi stylistyką pokazywać, że takim człowiekiem jesteś.

 

Moja propozycja:

Kliknij TUTAJ i sprawdź, jak rozwinąć swój biznes wykorzystując
nowoczesne narzędzia e-marketingowe >> 

 

 

pg-pomysl-na-biznes-w-domu

 

 

 

 


Paweł Grzech

 

 

Scroll to Top