Haker Network Marketingu - Moduł #4

Jak Zarabiać Nawet, Gdy Ktoś Powie Ci NIE…?

Na początku mojej działalności w Marketingu Internetowym miałem jeden bardzo poważny problem…

Musiałem zmierzyć się z POTĘŻNYM brakiem gotówki.

Krótko mówiąc – byłem bezrobotny i spłukany.

Nie wystarczało mi nawet na comiesięczne zakupy w mojej firmie, dlatego zawsze szukałem jakiegoś zajęcia, które pozwoli sfinansować mi przynajmniej moje comiesięczne zakupy.

Na początku szukałem jakiejś dorywczej pracy np. brałem udział w komisji wyborczej (zarobiłem na tym 350 zł) aż w końcu zacząłem dorabiać na programach partnerskich (promowałem różne szkolenia przez Internet).

Jak widzisz, w tamtych czasach mogłem zapomnieć o płatnej reklamie…

Brak gotówki, to jest chyba najczęściej spotykany problem w branży MLM (podobnie jest w e-biznesie) i niestety większość planów marketingowych jest tak skonstruowana, że konkretne pieniądze pojawiają się dopiero po jakimś czasie.

Zatem…

Jak sobie z tym poradzić?

Przejdźmy do reklamy w Internecie (szkoda, że nie zrobiłem tego na początku mojej działalności):

Załóżmy, że uruchomiłeś reklamę na Facebooku i kupujesz 20 kontaktów po 5 zł każdy, czyli za wszystko płacisz 100 zł.

Średnio 90% Twoich kontaktów (osoby, które masz na liście adresowej) nigdy nie kupi Twoich produktów ani nie dołączy do Twojej firmy MLM.

W taki sposób 2 osoby z Twojej listy powiedziały Ci TAK. Każda z nich kupiła butelkę Twojego Super soku MOC 2000 za 100 zł od sztuki.

Typowa prowizja za sprzedaż produktów w marketingu sieciowym wynosi od 5 do 15% (chodzi o osobistą sprzedaż). W takim wypadu sprzedając produkt za 100 zł zarabiasz od 5 do 15 zł.

Żeby trochę ułatwić nam zadanie powiedzmy, że zarabiasz 10% od sprzedaży.

W takim wypadku zarobiłeś 20 zł.

200 zł x 10% = 20 zł prowizji.

Czyli wydałeś na reklamę 100 zł a zarobiłeś 20 zł. Wygląda na to, że jesteś 80 zł w plecy.

Jedyny sposób, aby wyjść w takiej sytuacji na plus, to sponsorowanie innych osób i zarabianie dodatkowo na ich obrocie lub wyłączenie wszystkich reklam oraz rekrutowanie tylko i wyłącznie w ciepłym rynku (znajomi, rodzina itd.).

Co dzieje się w momencie, gdy nie masz ciepłego rynku albo nie chcesz rozmawiać z obcymi o biznesie (ja akurat miałem z tym poważny problem)?

Masz duży problem (tak jak ja wcześniej).

Istnieje jednak pewne rozwiązanie…

W rzeczywistości jest to klucz do zarobienia nie kilku dodatkowych stówek, ale do zagrabienia dodatkowo kilkuset PLN miesięcznie i więcej.

Pamiętasz 90% Twojej listy?

Chodzi o te 90% osób, które nie dołączyły do Twojego biznesu lub niczego nie kupiły.

To właśnie z nimi będziemy mocno pracować!

Cały sekret polega na tym, aby zmienić Twój sposób myślenia, misję i ostateczny cel.

Musisz iść w innym kierunku.
.

Masz teraz dwie opcje do wyboru:

1. Możesz robić to, co większość osób, czyli koncentrować się tylko na budowie swojej struktury i pracować z 10% osób, które masz na liście (to są te osoby, które dołączyły do Twojego biznesu…

-LUB-

2. Możesz robić to, co ja teraz, czyli pomagaj i pracuj z każdą osobą, którą masz na liście kontaktów (prawie 100% listy). Obojętnie czy ta osoba dołączy do Twojego biznesu czy nie.

To, że ktoś nie dołączył do Twojego biznesu nie znaczy jeszcze, że nie kupi innego Twojego produktu lub usługi.

Działam w marketingu internetowym od 2009 roku, ale dopiero w pierwszej połowie 2018 zacząłem stosować tą metodę w odpowiedni sposób (zaraz Ci o niej opowiem).

Nie popełniaj mojego błędu i staraj się od razu wykorzystać w praktyce to, czego się tutaj zaraz nauczysz.
.

Wracając do tematu…

Uświadomienie tej koncepcji całkowicie odmieniło mój sposób myślenia i uodporniło mój biznes od czynników zewnętrznych.

Wcześniej dwie firmy, z którymi współpracowałem zwinęły się nagle i niespodziewanie z rynku, a trzecia miała problemy finansowe i przez około rok czasu nie wypłacała mi prowizji.

Lol… Coś takiego naprawdę boli.

Uratowała mnie moja lista kontaktów i umiejętność budowy lejków sprzedażowych, ale kolejne programy i tak musiałem budować od nowa.

Dlatego zmieniłem całkowicie moją strategię działania.

Zamiast budować tylko i wyłącznie moją strukturę, postanowiłem pomóc tylu osobom na ile starczy mi sił (niezależnie od tego czy dana osoba dołączyła do mojego biznesu czy nie).

Zastanów się nad tym…

W jednej chwili liczba Twoich potencjalnych klientów może wzrosnąć z 10% osób, które masz na liście kontaktów (chodzi o osoby, które dołączyły do Twojego biznesu) do praktycznie CAŁEJ BRANŻY.

Nawet, jeśli Ty działasz w innym marketingu sieciowym niż ja i jesteś zadowolony ze swojej firmy, to i tak możesz zostać moim klientem kupując produkty lub usługi, które pomogą rozwinąć Ci Twój obecny biznes np. za pomocą Internetu.

W taki sposób powstaje całkowicie Nowy Model Biznesowy… o wiele bardziej potężny.
.

Zanim przejdziemy do konkretów, poniżej przygotowałem dla Ciebie prosty przykład:

 KROK Nr #1: Przestałem koncentrować się na budowie tylko i wyłącznie moich struktur (obecnie działałem w branży MLM, ale również mocno promuję wielopoziomowe programy partnerskie – nic nie może ze sobą kolidować)…

Zamiast tego zacząłem tworzyć własny kanał dystrybucji (lista adresowa) + budowałem coraz lepsze i skuteczniejsze lejki sprzedażowe.

Teraz nazywam to Modelem Dystrybucji:

W skrócie: rozsyłam moje materiały tam gdzie tylko jestem w stanie (płatna reklama wchodzi w skład modelu dystrybucji).

Praktycznie w każdym z moich materiałów (artykuły z bloga, wideo, audio itd.) znajduje się link do mojej strony przechwytującej. Taka strona służy do zbierania adresów email, czyli do budowy listy adresowej.

Następnie w zamian za zapisanie się na listę oferuje jakieś wartościowe, ale darmowe szkolenie (wideo, poradnik pdf itd.).
.

 KROK Nr #2: W tym kroku zaczynasz budować pozytywne relacje z osobami, które masz na swojej liście. Robisz to odpowiadając na pytania i wysyłając wartościowe materiały np. w postaci szkolenia wideo, poradników itd.

Dzięki temu osoby z Twojej listy lepiej Cię poznają, zaczną widzieć w Tobie lidera a nawet mentora.

Pamiętaj: ludzie kupują tylko od osób, które znają, lubią i którym ufają.
.

 KROK Nr #3: Teraz oferujesz swojej liście adresowej odpłatnie wartościowe produkty oraz usługi, które pomogą przejść im z punktu A do punktu B. To może być Twój biznes MLM, jakiś program partnerski, szkolenie, coaching itd.

.
W najprostszej postaci ten model biznesowy może wyglądać tak:

  • Budujesz listę adresową,
  • Budujesz pozytywne relacje z ludźmi, których masz na liście (po przez materiały, które im wysyłasz oraz przez rozmowę),
  • Proponujesz im wartościowe rozwiązania w postaci: produktów szkoleniowych, usług, biznes itd. (odpłatnie).

Ta koncepcja może stanowić dla Twojego biznesu (możesz zastosować ten model praktycznie w dowolnej branży) pewnego rodzaju rewolucję.

Dlaczego?

Nie zarabiasz już pieniędzy tylko i wyłącznie w momencie, gdy zrejestrujesz kogoś nowego do swojego biznesu MLM lub gdy ktoś w strukturze kupuje produkty…

Zarabiasz nawet, gdy dana osoba nie dołączy do Twojego biznesu.

A to oznacza, że:

  • Stać Cię na kupienie reklamy,
  • Możesz o wiele szybciej budować swoją listę adresową i…
  • Możesz dzięki temu sponsorować więcej dystrybutorów!

.
Rozbierzmy teraz ten model biznesu na czynniki pierwsze.

Innymi słowy, zobacz jak taki lejek sprzedażowy może wyglądać:

Lejek sprzedażowy to tak naprawdę podróż, którą Twoje kontakty muszą przebyć – od momentu kliknięcia w reklamę do momentu kupna produktów i/lub podjęcia współpracy (czasami są to klienci i partnerzy biznesowi, którzy zostają z Tobą na całe życie).

Tworzysz tutaj po prostu kontrolowany proces:

Na początku dajesz się poznać – polubić – budujesz zaufanie (oferując wartościowe materiały) – stajesz się liderem – zdobywasz nowych klientów i współpracowników.

Prowadzisz swoje kontakty od punktu A do punktu B.

Do takiego lejka sprzedażowego możesz dokładać produkty i usługi praktycznie dowolnego rodzaju.

Lejek sprzedażowy możesz wykorzystać do sprzedaży poradników, szkoleń wideo, różnego rodzaju usług i oczywiście do promocji swojego Biznesu MLM lub programów partnerskich.

Z tego co zauważyłem, to niestety większość osób i firm (szczególnie w branży MLM) zupełnie nie rozumie koncepcji lejków sprzedażowych.

A lejki sprzedażowe wcale nie muszą być skomplikowane przynajmniej te, które działają mają bardzo prostą strukturę.
.

Poniżej masz prosty przykład jednego z moich lejków sprzedażowych.

Ten lejek składa się z 6 kroków:

Kolejność takiego tunelu sprzedażowego jest następująca:

REKLAMA (Google, Facebook itd.) => BUDOWA LISTY ADRESOWEJ (za pomocą strony przechwytującej) => BUDOWA RELACJI (oferowanie wartościowych materiałów, czyli akcja edukacja) => FRONT END (sprzedaż taniego produktu) => BACK END (Droższy produkt – bardziej zaawansowany od poprzedniego/usługa/coaching) => DOCHÓD REZYDUALNY (powtarzalny dochód – najlepiej MLM/program partnerski, który ma zużywalny produkt).
.

Przeanalizujmy teraz każdy z 6 kroków:

KROK #1: REKLAMA

Cały marketing zaczyna się od reklamy. Rozsyłasz po prostu swoją wiadomość i ofertę po całym Internecie, jednak musisz robić to w przemyślany sposób i musisz mieć odpowiednią strategię działania.

Istnieją 3 rodzaje ruchu, który generujesz na swoje strony:

  • Ruch, który nie kontrolujesz.
  • Ruch, który kontrolujesz.
  • Ruch, który należy do Ciebie.

Najważniejszy jest oczywiście ruch nr 3, czyli ten, który jest Twoją własnością. Krótko mówiąc ruch, który do Ciebie należy, to Twoja lista adresowa i to właśnie budowa listy jest Twoim najważniejszym zadaniem.

Celem Twojej reklamy jest wywołanie jakiejś konkretnej reakcji u Twojej publiczności – to może być przejście na Twojego Bloga, wypełnienie formularza kontaktowego, kupno Twoich produktów i oczywiście zapis na listę adresową.

Jest to tzw. reklama Direct Response i to dzięki takiej reklamie budujesz swoją listę adresową, czyli gromadzisz ruch, który staje się Twoją własnością. Dzięki temu dosłownie w kilka sekund jesteś w stanie skierować tysiące osób w jedno konkretne miejsce.

Problem polega na tym, że 95% firm MLM zamiast z Direct Response korzysta z reklamy graficznej (prawdopodobnie nie znają lepszego rozwiązania?).

Celem reklamy graficznej jest sprzedaż historii Twojej firmy MLM, jej logo i wizja (ta reklama prowadzi do strony firmowej). Nie ma tutaj żadnego konkretnego wezwania do akcji.

Nie można też zmierzyć skuteczności takiej reklamy. Tak naprawdę to nie masz pojęcia, czy ta reklama jest skuteczna, czy nie. Na coś takiego mogą sobie pozwolić tylko wielkie korporacje jak np. Coca Cola, czy Pepsi.
.

Jest jeszcze jeden problem z tego rodzaju reklamą (niestety większość dystrybutorów działa w ten sposób):

Nikogo tak naprawdę nie interesuje Twoja firma ani jej produkty… Kogo obchodzi to, że macie opatentowane produkty i że Twoja firma powstała 130 lat temu?
.

Powiem Ci:

99% osób ma to gdzieś.

Skoro 99% osób nie interesuje się Twoją firmą i jej produktami, to powiedz mi, dlaczego reklamujesz się w taki sposób?

Dlaczego promujesz nieustannie tylko swoją firmę?

Już wiesz, że to nie ma najmniejszego sensu.
.

Zastanów się:

Czego chcą inne osoby?

Oczywiście rozwiązania na swoje problemy.

Ludzie chcą wiedzieć, czy Twoja oferta da im rozwiązanie… Czy da im lepsze zdrowie… Czy pozwoli wejść im na wyższy poziom… Czy pozwoli oszczędzać im pieniądze itd., itp.

Obojętnie, czego te osoby by nie chciały… Ty możesz zaoferować im swoje rozwiązanie.

Jako Network Marketerzy jedynym rodzajem reklamy, która nas interesuje jest Direct Response, ponieważ to właśnie ta reklama sprzedaje i buduje Twoją strukturę.
.


Uwaga!

Czy biznes, który możesz zapakować do torby od laptopa albo nawet do kieszeni, może sprawić, że osiągniesz niezależność finansową…?

Jest wiele dróg do sukcesu i praktycznie dla każdego sukces oznacza coś innego.

Kliknij poniżej i zobacz co to znaczy mieć prawdziwy Biznes Online oraz Życie Marzeń:

Poznaj Szczegóły>>

.

KROK #2: STRONA PRZECHWYTUJĄCA
(Lista Adresowa)

To jest jeden z NAJWAŻNIEJSZYCH elementów Twojego całego biznesu!

Strona przechwytująca istnieje tylko z jednego powodu: buduje Ci listę adresową, czyli przechwytuje dane Twoich czytelników (przeważnie imię + adres email lub sam email).

Albo ktoś zostawi swoje dane albo po prostu opuszcza tą stronę.

Strona przechwytująca, to tak naprawdę wrota wejściowe do Twojego biznesu. Nie interesują Cię osoby, które nie wykonują żadnej akcji. Interesują Cię tylko i wyłącznie osoby, które pozostawią adres email na Twojej stronie.

Dlaczego?

Bo w taki sposób budujesz swoją listę kontaktów.

Gdy dana osoba trafi już na Twoją listę, to następnie po prostu rozmawiasz z tą osobą, budujesz pozytywne relacje i wysyłasz swoje oferty.

Wszystko tak naprawdę zaczyna się od strony przechwytującej (pokażę Ci później kilka przykładów takich stron).

 

KROK #3: AKCJA EDUKACJA

W tym kroku chodzi tak naprawdę o sprzedaż po przez edukację (tzw. niewidzialna sprzedaż).

W trakcie tworzenia swojego tunelu sprzedażowego zawsze pamiętaj o tych 3 rzeczach:

1. Ludzie nienawidzą, gdy chcesz im coś sprzedać, ale za to UWIELBIAJĄ kupować.

2. Sprzedaż Twoich produktów i usług jest całkiem prosta, ale tylko w momencie, gdy dana osoba sama wpadnie na pomysł kupna Twoich produktów.

3. O wiele efektywniejsze jest edukowanie Twoich kontaktów na temat korzyści, które oferuje Twój produkt (nigdy nie sprzedawaj na siłę tylko po to, aby na szybko zarobić kilka groszy).
.

W trakcie procesu –sprzedaż po przez edukację– będziesz robić kilka prostych rzeczy:

  • Oferujesz wartość swoim czytelnikom, czyli wysyłasz im darmowe, ale wartościowe i przydatne materiały (niezależnie od tego czy ktoś kupi od Ciebie czy nie).
    .
  • Jesteś w ciągłym kontakcie ze swoim czytelnikiem. Wysyłasz mu wartościowe materiały, rozmawiasz i odpowiadasz na pytania – w taki sposób budujesz z nim pozytywne relacje. Dzięki temu ludzie będą widzieć w Tobie kogoś, kto posiada rozwiązanie na ich problemy.
    .
  • Po przez edukację stopniowo pozycjonujesz swój produkt, usługę lub biznes, jako konkretne rozwiązanie na problemy Twoich czytelników. W taki sposób sprzedaż staje się prosta, bo wtedy ludzie sami decydują o kupnie kolejnego kroku w Twoim tunelu sprzedażowym (chodzi oczywiście o kupno produktu Front End).

Co jeśli nie mam wiedzy?

Ucz się po to, aby uczyć innych! Proste.

 

KROK #4: SPRZEDAŻ FRONT END

Jednym z największych problemów w branży MLM i programów partnerskich jest fakt, że większość dystrybutorów wydaje więcej pieniędzy niż zarabia.

Tak dzieje się, dlatego ponieważ te osoby nie posiadają żadnego produktu typu Front End, który może pokryć ich koszty.

Niezależnie od tego czy Ci się to podoba czy nie, produkty Front End ODGRYWAJĄ KLUCZOWĄ ROLĘ w trakcie podnoszenie Twojego Biznesu z desek na równe nogi!

Problemy do rozwiązania:

  • Większość Network Marketerów nie chce, a nawet nie lubi sprzedawać swojej rodzinie i znajomym…
    .
  • Lista rodziny i znajomych bardzo szybko się wyczerpuje…Każdy ciepły rynek (rodzina i znajomi) ma swój limit chyba, że pytasz o rekomendacje… To może i jest jakieś rozwiązanie, jednak dla typowego networkera (osoba, która buduje swój MLM po godzinach pracy) będzie bardzo trudno każdego dnia organizować prezentacje i sprzedawać swoje produkty (jeszcze trudniej to duplikować).

Produkty typu Front End to element, który powinieneś koniecznie zaimplementować do swojego biznesu. Front End rozwiąże kilka kluczowych rzeczy:

Po pierwsze: o wiele łatwiej jest sprzedać produkt, który kosztuje od 7 zł do 47 zł niż produkty, usługi, czy możliwości biznesowe, które kosztują od np. 300 zł do 4000+ zł.

Promując na początku niedrogi, lecz wartościowy produkt (Front End) dajesz innym możliwość, aby przetestowali Ciebie, jako lidera + Twoje usługi oraz produkty bez konieczności wydawania jakiś wielkich kwot na początek.

Dzięki temu masz również możliwość, aby zbudować pozytywne relacje z nowymi klientami.

Kolejna korzyść produktu Front End: o wiele łatwiej jest sprzedać następny produkt już istniejącemu i zadowolonemu klientowi (kupił już Front End) niż szukać nowego i zaczynać cały ten proces od początku.

Większość Network Marketerów wykonuje tylko tzw. zimne telefony, czyli dzwoni do ludzi, których nie zna i wciska im swój biznes. W Internecie jest podobnie – większość osób tylko spamuje różne grupy na Facebooku i od razu opowiada, jaki to mają super biznes np.:

„Nie znasz mnie, ale gdy wyślesz mi 1000 zł i zarejestrujesz się w moim biznesie to podbijemy cały świat i jeszcze trochę galaktyki…”

A gdzie budowa relacji?

Lepiej zacząć powoli… Zbudować zaufanie, poznać się i polubić. Dopiero wtedy warto rozmawiać o biznesie.

Kolejną przewagą produktu Front End jest możliwość pozyskania nowego klienta za darmo lub prawie za darmo.

Pieniądze, które zarabiasz na produkcje Front End powinny być przeznaczone tylko do jednego:

• Do pokrycia kosztów reklamy i pozostałych czynności marketingowych (w całości lub po części).

Dla przykładu:

Załóżmy, że uruchomiłeś reklamę na Facebooku, która wygenerowała Ci 100 nowych kontaktów na liście adresowej.

Koszt pozyskania jednego kontaktu to dokładnie 4 zł (czy to dużo czy mało, to nie ma teraz znaczenia), czyli 4 zł x 100 pozyskanych kontaktów = 400 zł.

Co dalej?

Każda z tych 100 osób od razu po zapisaniu się na Twojej stronie przechwytującej (krok #2) zobaczyła ofertę, która sprzedaje im poradnik w cenie 50 zł (tematyka: jak zbudować dochodowy biznes w domu).

Twoja konwersja jest na poziomie 9% (dobry wynik) co oznacza, że 9 ze 100 osób od razu kupiło Twój poradnik za 50 zł. W taki sposób wydałeś na reklamę 400 zł a zarobiłeś 450 zł – wszystkie koszty się zwróciły, a dodatkowo jesteś 50 zł na plusie (masz już, za co pokryć koszty swojej reklamy i marketingu).

Jak widzisz, koszty Twojej reklamy zwróciły się jeszcze na długo przed prezentacją Twojego biznesu MLM. W taki sposób możesz pozyskiwać tyle nowych kontaktów ile tylko chcesz i to ZA DARMO lub prawie za darmo (nie zawsze zwraca się oczywiście cała kwota).

Na tym nie koniec…

Następnie, jeśli w odpowiedni sposób pokażesz tym 100 nowym kontaktom swój biznes, to średnio od 5% do 10% prędzej czy później dołączy do Twojego zespołu (pokażę Ci niedługo jak w odpowiedni sposób prezentować swój biznes).

Jako Front End polecam Ci sprzedawać produkty informacyjne, ponieważ budowa takiego produktu nic nie kosztuje i większość prowizji trafia do Twojej kieszeni na pokrycie kosztów marketingu.

Sprzedaż suplementu diety za 100 zł, który płaci Ci 20 zł prowizji raczej nie pokryje Twoich kosztów i taka sprzedaż będzie o wiele trudniejsza.

Cały sekret polega na tym, aby dopasować tematykę takiego poradnika do potrzeb Twojej publiczności. Jeśli budujesz listę pod możliwości biznesowe, to sprzedawaj produkt, który pokazuje „jak zbudować własny biznes”.

Dla klientów, którzy mają problemy zdrowotne sprzedawaj produkt o tym „jak pozostać zdrowym”, itd., itp.

Nie przejmuj się, jeśli nie masz żadnego produktu…

Nie musisz od razu tworzyć własnych produktów, ponieważ istnieje dużo programów partnerskich, które równie dobrze możesz wykorzystać i sprzedawać za odpowiednią prowizję (ja bardzo często budowałem lejki sprzedażowe bez własnych produktów).

 

KROK #5: SPRZEDAŻ BACK END

Teraz nastał czas, aby pokazać Twoim klientom kolejny, bardziej zaawansowany produkt, który jest tak jakby kolejnym krokiem do wykonania w ich biznesie.

Zbudowałeś już ze swoimi klientami pozytywne relacje, dałeś się poznać i polubić.

Te osoby wydały już pieniądze na Twój produkt lub usługę…

WAŻNE:

Produkty i/lub usługi, które sprzedajesz muszą być wysokiej jakości i powinny oferować więcej korzyści niż obiecywałeś wcześniej (na stronie sprzedażowej). Dzięki temu Twój klient będzie pozytywnie zaskoczony.

W taki sposób zaczynasz budować sobie Markę Eksperta. Twój klient widzi w Tobie osobę, która faktycznie posiada rozwiązania na jego problemy i nie może się już doczekać kupna Twoich kolejnych produktów – staje się wtedy fanem Twojej marki.

Dlatego JAKOŚĆ Twojego pierwszego produktu ma naprawdę bardzo DUŻE znaczenie i decyduje praktycznie o tym, czy będziesz dobrze zarabiać na swoich produktach Back End.

Jeśli zaczniesz od wysokiej jakości i uda Ci się ją utrzymać w kolejnych produktach, to pozyskasz klientów na całe życie.

Natomiast, jeśli Twoje produkty będą słabe, to Twoi klienci pójdą po prostu gdzieś indziej.

Daj z siebie 100%! Nie idź na skróty!

I zawsze miej w głowie wizję tego, co tworzysz.

No dobra…

Załóżmy, że minęło już kilka miesięcy od Twojego startu i udało Ci się w tym czasie zbudować listę kontaktów na 3000 osób.

.
Następnie:

7% osób z Twojej listy kupiło Twój poradnik ( Front End) za 50 zł.

To daje Ci 210 klientów, czyli w tym wypadku na produkcie Front End zarobiłeś 10500 zł.

Bierzesz teraz całą kwotę 10500 zł i pokrywasz koszty swojego marketingu.

Co oznacza, że na ten moment wychodzisz dokładnie na 0.

To bardzo dobrze, bo musisz pamiętać o tym, że produkty typu Front End nie służą do zarabiania, a do finansowania Twojej działalności (tylko amatorzy chcą zarabiać na Front End).

.
Idziemy dalej:

Teraz przyszedł czas, aby zaprezentować Twoim 210 klientom (osoby, które kupiły tani produkt Front End) produkt Back End, czyli droższy, bardziej zaawansowany produkt, który stanowi kolejny krok w biznesie Twoich klientów (ten produkt rozwiązuje kolejny większy problem).

Typowy produkt Back End może kosztować od 97 zł do 1000 zł i więcej (to zależy od Ciebie). To właśnie na tych produktach zaczynasz już zarabiać pieniądze, które mogą dodatkowo pokryć koszty Twojego biznesu MLM (zakupy, wyjazdy itp.).

To może być jakaś usługa, Coaching na Skype, narzędzia internetowe albo bardziej zaawansowany produkt, który rozwiązuje kolejny bardzo ważny problem.

Te 210 osób już raz Ci zaufało. Poznali Cię lepiej i zbudowali z Tobą pozytywne relacje i co najważniejsze są zadowoleni z Twojego pierwszego produktu. Dlatego o wiele chętniej kupią Twój produkt Back End.

Na tym etapie możesz spodziewać się już znacznie wyższej konwersji. Zamiast 7% (tak jak poprzednio), możesz oczekiwać konwersji na poziomie od 10 do 20 a nawet 30% i więcej.

Załóżmy teraz, że oferujesz swoim klientom zaawansowany kurs o tym jak budować listę adresową i jak ją dokładnie zarządzać za 500 zł. Twoja konwersja jest na poziomie 30%…

Gratulacje! Właśnie zarobiłeś 31500 zł i większość tej kwoty to jest Twój czysty zysk. A najlepsze w tym wszystkim jest to, że jeszcze nikomu nawet nie wspomniałeś o swoim biznesie.

Do nikogo nie dzwoniłeś ani nie wysłałeś żadnej informacji.

 

KROK #6: DOCHÓW REZYDUALNY

Teraz przechodzimy do FINAŁU: zobacz dokładnie, w którym miejscu naszego lejka sprzedażowego znajduje się Twój biznes MLM lub wielopoziomowy program partnerski:

DOCHÓD REZYDUALNY – to właśnie w tym miejscu zaczyna się promocja Twojego biznesu.

Dochód rezydualny nie tworzy się od razu. Budujesz go przez dłuższy okres czasu i są to pieniądze, które w 100% trafiają do Twojej kieszeni. Nie wydajesz ich na reklamę ani na żadne inne narzędzia związane z Twoim biznesem.

Gdy budujesz w Internecie listę innych Network Marketerów (są to osoby, które już działają w MLM lub bardzo interesują się branżą), z którymi możesz tworzyć pozytywne relacje, to jest to normalne, że oferujesz im przydatne informacje w postaci szkoleń i poradników.

Z czasem możesz dać im również możliwość poznania firmy, z którą współpracujesz.

Na samym początku te osoby muszą kupić CIEBIE. Dopiero wtedy zaczną kupować Twoje produkty i Twój biznes.

To jest DŁUGOTERMINOWA strategia, ale bardzo skuteczna i dochodowa.

Pytanie:

Skoro buduję listę innych Networkerów i oferuje im produkty typu Front End i Back
End to, kiedy i jak mam zacząć promocję mojego biznesu MLM?

To jest pytanie, które chciałbyś mi teraz zadać, prawda?
.

Odpowiedź jest całkiem prosta:

Swój biznes możesz promować praktycznie w dowolnym momencie, ale możesz być również bardzo subtelny w tej kwestii…
.

O co chodzi?
Nie powinieneś być osobą, która na siłę stara się przekonać innych do swojego biznesu.

Bo Twój jest najlepszy na świecie… Ktoś, kto dąży do cross rekrutacji, czyli krótko mówiąc szkodzi innym, nie jest żadnym liderem a tylko marnym pozerem. Coś takiego nie będzie działać długoterminowo.

Osoby, które zarejestrowały się do Twojej firmy pod wpływem jakiegoś chwilowego impulsu i tak za wiele nie zdziałają. Powód jest bardzo prosty: to nie był ich pomysł.

Oni tego nie chcieli. Zostali po prostu nakręceni i tak naprawdę nawet nie mieli zamiaru działać.

W takim razie czy można rekrutować innych Networkerów?

A jak myślisz?

Oczywiście, że TAK! To jest idealna grupa docelowo do Twojego biznesu, ale o tym porozmawiamy trochę później.

Co jest Twoim zadaniem?

Ty po prostu publikujesz swoje przesłanie w Internecie. Jeśli ktoś widzi w tym coś dla siebie i chce dołączyć do Twojego biznesu, to nie ma w tym najmniejszego problemu, ale pamiętaj, że to musi być tylko i wyłącznie decyzja tej osoby.

Bez żadnej dziwnej presji, namawiania i obietnic bez pokrycia. Tylko w momencie, gdy ktoś sam zdecyduje o dołączeniu do Twojego zespołu, będzie w 100% gotowy do działania.

To jest proces, który trwa przez dłuższą ilość czasu. Musisz to zaakceptować i zbudować wokół tego swój cały marketing.

Najlepszą drogą do osiągnięcia sukcesu jest oferowanie wartości, po przez edukowanie innych osób. Ludzie będą czytać Twoje maile, oglądać Twoje filmy i kupować produkty tyko wtedy, gdy zdobędziesz ich zaufanie.

Wracając do pytania – kiedy i jak promować biznes?

.
Bezpośrednia promocja biznesu MLM będzie mało skuteczna (są oczywiście wyjątki).

Kilka przykładów:

  • Gdy komunikujesz się z osobami na swojej liście, to możesz im w pasywny sposób przemycić trochę informacji na temat swojego biznesu MLM.

Dla przykładu: umieść w stopce każdego maila odpowiedni komentarz z linkiem do strony przechwytującej. Najlepiej żeby to była strona
przechwytująca, ponieważ każdy powinien sam podjąć decyzję o tym, czy chce otrzymać więcej info. na temat Twojej firmy.

Następnie, gdy ktoś zapisze się już na Twojej stronie, to powinieneś kierować go nie bezpośrednio do prezentacji Twojej firmy, ale zamiast tego pokaż mu WIELKĄ wizję Twojego biznesu i tego co chcecie stworzyć oraz korzyści które otrzyma po dołączeniu do Twojego zespołu.

To będzie o wiele bardziej skuteczne niż sama prezentacja biznesowa. Ja osoby, które są zainteresowane moim biznesem kieruję do aplikacji systemowej, którą stworzyłem korzystając z narzędzi Networker Specialist.

  • System MLM = Osobny Lejek Sprzedażowy (zalecane).

To jest dokładnie taka sama metoda, którą ja stosuję.

Dzięki Networker Specialist stworzyliśmy aplikację systemową, która tak naprawdę stanowi osobny lejek sprzedażowy. Ten system edukuje i pokazuje wizję oraz możliwości naszego biznesu.

Ludzie o wiele lepiej reagują na systemy marketingowe niż na zwykłe prezentacje biznesowe.

Kolejna zaleta jest taka, że każdy z Twoich współpracowników otrzymuje własną kopię takiego systemu. W taki sposób tworzy się duplikacja.

  • Przemyć informacje o Twoim biznesie do swoich maili edukacyjnych, jako przykłady różnych historii…

Udało Ci się osiągnąć jakiś wynik lub komuś z zespołu albo firmy? Stwórz z tego historię sukcesu tak, aby taki mail zachował wartość edukacyjną dla drugiej osoby – na końcu takiego maila dodajesz link do strony przechwytującej (strona przechwytująca jest częścią całego systemu marketingowego).

Po zapisaniu się dana osoba trafia do osobnego lejka sprzedażowego (czyli do systemu) gdzie prezentujesz jej swoją wizję i korzyści z bycia częścią Twojego zespołu.
.

Działając w taki sposób nie będziesz narzucać się innym ze swoim biznesem.

Tworzysz tak naprawdę dwa lejki sprzedażowe:

1. Lejek za pomocą, którego budujesz relacje i promujesz produkty Front End i Back End, następnie…

2. Gdy Twój czytelnik przejdzie powyższy proces (lejek nr 1), to wtedy trafia on do lejka nr, 2 czyli do Twojego systemu marketingowego (na naszym zdjęciu ten lejek widnieje, jako Dochód Rezydualny).

Uwierz mi, że budowa lejków sprzedażowych wcale nie jest trudna. Do jednego lejka potrzebujesz przeważnie od 3 do 4 stron + kampania email (jeszcze do tego wrócimy).

Działając w taki sposób każdy z Twoich czytelników, subskrybentów i klientów sam podejmie decyzję o dołączeniu do Twojego zespołu.

Przy okazji zbudujesz sobie markę eksperta i ludzie zaczną widzieć w Tobie prawdziwego lidera, który faktycznie pomaga.

 


Uwaga!

Czy biznes, który możesz zapakować do torby od laptopa albo nawet do kieszeni, może sprawić, że osiągniesz niezależność finansową…?

Jest wiele dróg do sukcesu i praktycznie dla każdego sukces oznacza coś innego.

Kliknij poniżej i zobacz co to znaczy mieć prawdziwy Biznes Online oraz Życie Marzeń:

Poznaj Szczegóły>>

 

 

SCHEMAT LEJKA SPRZEDAŻOWEGO:

Powyższy lejek sprzedażowy składa się tylko z 4 stron (takie strony tworzysz w kilka minut):

  1. SP – strona przechwytująca (później pokażę Ci przykłady takich stron),
  2. Oferta 1 – czyli produkt Front End,
  3. Oferta 2 – czyli produkt Back End,
  4. Strona dziękuję – czyli strona z podziękowaniem za zakup produktów (bardzo prosta strona, na której po prostu dziękujesz swojemu czytelnikowi).

 

W praktyce ten schemat wygląda tak:

  • KROK #1 – Reklamujesz swoją stronę przechwytującą.
  • KROK #2 – Od razu po zapisie na stronie przechwytującej Twój czytelnik trafia na stronę z produktem Front End.
  • KROK #3 – Gdy Twój czytelnik kupi Front End od razu zostaje przekierowany do strony z produktem Back End.
  • KROK #4 – Po zakupie produktu Back End Twój czytelnik ląduje na stronie z podziękowaniem i jest automatycznie przypisany do lejka sprzedażowego nr 2.

 

W lejku nr 2 (system MLM) promujesz już swój biznes – wszystkie produkty jak również i biznes MLM promujesz za pomocą edukacyjnych maili (niedługo do tego wrócimy).

CO DZIEJE SIĘ, GDY KTOŚ NIE KUPI
PRODUKTU FRONT END?

To proste.

Twój czytelnik trafia wtedy do kampanii email, w której za pomocą edukacyjnych maili promujesz produkt Front End.

Tworzy się wtedy układ zamknięty (jak na zdjęciu poniżej):

Ja z reguły przez 3 miesiące cały czas promuję produkt Front End.

W sytuacji, gdy przez 3 miesiące mój czytelnik nie podejmie żadnej akcji to automatycznie przenoszę go do innej kampanii, w której wysyłam mu informację na temat mojego systemu MLM (dopiero wewnątrz systemu promuje mój biznes) lub promuję jakiś dodatkowy produkt.

 

LEJEK SPRZEDAŻOWY NR 2:

System MLM (Dochód Rezydualny – Krok Nr 6 na zdjęciu lejka sprzedażowego, patrz powyżej), to już osobny lejek sprzedażowy – tutaj promujesz swój biznes MLM/program partnerski.

Jest to bardzo prosty lejek sprzedażowy, który składa się z kilku prostych stron (strona przechwytująca nie jest tutaj potrzebna).

Pierwszy nasz lejek składa się tylko z 4 prostych stron i jego głównym zadaniem jest pozyskanie klienta oraz zwrot kosztów prowadzenia biznesu.

Natomiast lejek nr 2 (system MLM) jest również bardzo prosty i również składa się z kilku stron.

Głównym zadaniem lejka nr 2 jest promocja Twojego biznesu oraz dalsza edukacja partnerów biznesowych. Dokładnie omówimy sobie ten lejek i rozbijemy na czynniki pierwsze w bonusowym materiale.

Najlepsze jest to, że nie musisz być żadnym programistą, aby budować takie strony, oraz całe lejki sprzedażowe.

W Networker Specialist bez najmniejszego problemu zbudujesz wszystkie potrzebne strony + tunele sprzedażowe.

 

Kliknij TUTAJ i przejdź do kolejnej części >>

Kliknij TUTAJ i wróć do poprzedniej strony >>

 

 

Do zobaczenia po drugiej stronie!

PAWEŁ GRZECH


Uwaga!

Czy biznes, który możesz zapakować do torby od laptopa albo nawet do kieszeni, może sprawić, że osiągniesz niezależność finansową…?

Jest wiele dróg do sukcesu i praktycznie dla każdego sukces oznacza coś innego.

Kliknij poniżej i zobacz co to znaczy mieć prawdziwy Biznes Online oraz Życie Marzeń:

Poznaj Szczegóły>>