Haker Network Marketingu - Moduł #7

Gdzie Szukać Ludzi…?

Na tym etapie powinieneś już wiedzieć, że najlepszą drogą do sukcesu w marketingu sieciowym (tak samo jest w każdej branży) jest efektywne wykorzystanie marketingu, a jednym z najważniejszych elementów efektywnego marketingu jest znajomość własnej grupy docelowej.

Powiedzmy, że trafiłeś piątkę w lotto i wygrałeś 10000 zł.

Super! Masz teraz budżet na reklamę.

Co robisz?

Postanawiasz rozkręcić swój biznes i całą kwotę przeznaczyłeś na kampanię reklamową.

Przecież masz najlepszy biznes na świecie i chyba tylko idiota nie załapie, że jest to jego jedyna szansa na super życie…

Tylko gdzie się reklamować?

Twoją reklamę musi zobaczyć jak największa ilość osób… ale nie byle jakich. To muszą być osoby, które odnoszą sukcesy.

Decyzja zapadła. Wydajesz 10000 zł na reklamę w magazynie Forbes. Twoja reklama będzie widoczna na całej stronie.

Zamówiłeś i zapłaciłeś.

Dzisiaj jest ten dzień, gdy magazyn Forbes z Twoją reklamą trafił na półki w sklepach.

Nie możesz się już doczekać. Przecież Twój pomysł jest genialny i zrobi z Ciebie jednego z najlepszych liderów w Twojej firmie.

Ale coś jest nie tak. Przez cały tydzień miałeś tylko 3 telefony i nikt nie dołączył do Twojego biznesu…

Dlaczego? Co się stało?

Jednym z największych sekretów skutecznej reklamy jest wiedza, do kogo chcesz się reklamować. Musisz wiedzieć, kto jest w Twojej grupie docelowej i tylko tam kieruj swoją reklamę.
.

Niezależnie od tego, czym się zajmujesz i w jakiej branży działasz… Twoja grupa docelowo jest zawsze taka sama:

  • To są osoby, które już wcześniej kupiły podobną usługę lub produkt do Twojego i/lub osoby, które aktywnie szukają podobnych produktów oraz rozwiązań – to tyle. Proste, prawda…?

A jak to wygląda w Twoim i moim przypadku?

Najlepsze osoby, które znajdują się w naszej grupie docelowej, to inni Network Marketerzy, czyli osoby, które już wcześniej działały w marketingu sieciowym.

Osoby, które cały czas działają w MLM oraz osoby, które znają branżę i szukają informacji na jej temat.

W większości przypadków są to osoby, które już wcześniej wydały pieniądze w branży MLM lub w marketingu internetowym.

Dlaczego akurat inni Network Marketerzy?

To proste:

  • Network Marketerzy znają branżę i wierzą już w ten biznes.
  • (Tak jak powyżej) Network Marketerzy wydali już pieniądze w tej branży.
  • Network Marketerzy chcą odnieść sukces.
  • Network Marketerzy są gotowi wydać pieniądze na narzędzia, szkolenia i usługi, które mogą pomóc im w budowie biznesu.

Myślisz, że coś takiego może się udać:

Kupujesz reklamę na Facebooku i szukasz KAŻDEGO, kto interesuje się piłką nożną i następnie próbujesz zrobić z KAŻDEJ OSOBY zawodowego piłkarza…

W podobny sposób reklamuje się większość osób z branży MLM, programów partnerskich, programów zarobkowych itd.

Dla przykładu: kierują swoje reklamy do osób, które szukają jakiś możliwości zarabiania w Internecie, czyli programów zarobkowych (tzw. 15 minutowe biznesy).

A to jest błąd!

Istnieje ogromna różnica między osobą, która szuka możliwości dorobienia przez Internet, a osobą, która szuka firmy MLM lub informacji na temat branży MLM. To są dwa różne światy.

Jeśli chodzi o rekrutację nowych dystrybutorów inwestuj tylko w reklamę, która jest skierowana do innych Network Marketerów.

Oczywiście możesz szukać utalentowanych osób w swoim ciepłym rynku (rodzina i znajomi), ale to NIGDY nie powinna być Twoja główna grupa docelowa. Warto z nimi porozmawiać, ale bardziej na zasadzie – przy okazji – lub w momencie, gdy będziesz mieć już pierwsze wyniki (musisz być do tego przygotowany).

Sprzedawaj tylko do osób, które już wcześniej kupiły podobny produkt do Twojego. Rekrutuj tylko osoby, które chcą być rekrutowane…! To jest to!

Dużo osób jeszcze tego nie rozumie i wysyła swoje DVD (z super i nie do odrzucenia ofertą biznesu) do cioci, która nigdy w życiu nie miała do czynienia z jakimkolwiek biznesem…

Czy to działa?

Tak, jeśli chcesz być sfrustrowany i wkurzony.

Takie działanie możemy porównać do następującej sytuacji:

Wyobraź sobie…

Jesteś najlepszym kucharzem w kraju i zatrudniłeś się w super ekskluzywnej restauracji. W pierwszy dzień pracy postanowiłeś przygotować swoje główne danie i rozdać je wszystkim gościom za darmo.

Do dzieła.

 


Uwaga!

Czy biznes, który możesz zapakować do torby od laptopa albo nawet do kieszeni, może sprawić, że osiągniesz niezależność finansową…?

Jest wiele dróg do sukcesu i praktycznie dla każdego sukces oznacza coś innego.

Kliknij poniżej i zobacz co to znaczy mieć prawdziwy Biznes Online oraz Życie Marzeń:

Poznaj Szczegóły>>

 

Po 40 minutach Twoje danie jest gotowe. Przygotowałeś perfekcyjnie wysmażony stek z super dodatkami.

Wychodzisz z pełną tacą steków na salę i proponujesz je wszystkim gościom.

Oczywiście za darmo.

Ale coś jest nie tak.

Niestety.

NIKT nie chce Twojego dania! Nawet za darmo, nawet kawałek…

Wiesz, w czym jest problem?

Zatrudniłeś się w restauracji dla wegetarian!

Nic dziwnego, że nikt nie chce spróbować Twojego dania.

To nie jest Twoja grupa docelowa!

Twoja sytuacja może wyglądać zupełnie inaczej w kebabie po drugiej stronie ulicy. Tam większość osób je mięso i całe Twoje danie może rozejść się w zaledwie 10 minut.

Widzisz różnicę?

Chyba nie chcesz utrudniać sobie życia?

Kieruj swoją reklamę do Network Marketerów i osób, które szukają informacji na temat biznesu MLM.

Ok.

Super.

To już wiesz…
.

Masz kierować swoją reklamę do innych Network Marketerów, ale teraz możesz zadać kolejne pytanie:

Co Dokładnie Mam Reklamować?
.

Kupowanie miejsca reklamowego w branżowym magazynie, Google czy na Facebooku może być bardzo skuteczne, jeśli napisałeś efektywny tekst reklamowy i opanowałeś podstawy Atrakcyjnego Marketingu…

Ale kupowanie reklamy tylko i wyłącznie po to, aby szukać potencjalnych współpracowników do Twojego biznesu MLM, bardzo szybko wyczyści Twój portfel z całej gotówki.
.

Reklamuj swój biznes MLM a stracisz pieniądze!

Nikogo nie obchodzi Twój MLM!

Network Marketerzy współpracują już z własną firmą MLM!
.

Zatem co mam reklamować?

Po co kierować reklamę do innych networkerów skoro oni i tak nie dołączą do mojego biznesu…?

To naprawdę dobre pytanie.

Kluczem do efektywnej reklamy jest promocja i sprzedaż konkretnego rozwiązania, czyli systemu marketingowego, jako produkt Front End… Zamiast promocji MLMu promujesz Front End (rozwiązanie i system).

Większość osób woli nauczyć się jak coś zrobić niż faktycznie to robić.
.

Sprawdź, która z poniższych reklam zwróci Twoją uwagę:

1. Dołącz do mojej firmy XYZ… To będzie hit 2045 roku i już niedługo staniemy się bogaci!

LUB

2. Zobacz jak w 2016 roku zbudowałem 6 cyfrowy biznes pracując tylko i wyłącznie z mojego domu… Otrzymasz instrukcję Krok-Po-Kroku + konkretny plan działania na cały rok (działa praktycznie w każdej branży!)

Która reklama przykuła Twoją uwagę? Pierwsza czy druga?

Na którą zareagujesz?

Jeśli jesteś jak większość, to wybierzesz reklamę nr 2. Ta reklama oferuje większą wartość i jest ogólna.

Nie wyklucza nikogo.

Jest pomocna i daje nadzieję, dlatego będzie mieć o wiele większą konwersję. Dużo osób przejechało już się na niejednym złotym biznesie i teraz szuka rozwiązania na swoje problemy.

Te osoby potrzebują konkretnej instrukcji, a reklama nr 2 obiecuje im dokładnie to, czego potrzebują.
.

Reklamuj 2 rzeczy:

1. Swoją markę, czyli własne Imię i Nazwisko. Pamiętaj o tym,
że ludzie dołączają do ludzi a nie do biznesów. Twoje Imię i
Nazwisko to klucz.

2. Twój system marketingowy. Podobnie działa McDonald’s – sprzedaje
swoim dystrybutorom system marketingowy. Następnie taki system
sprzedaje produkty Twojej firmy.
.

Czego potrzebuje każdy Network Marketer?

Pomocy w sprzedaży produktów i rekrutacji nowych dystrybutorów, prawda?

Tak.

Dlatego tworzysz rozwiązanie na ten problem i opakowujesz tak, aby powstał z tego cały system marketingowy, który pokazuje jak dokładnie budować swój biznes (może być to instrukcja krok po kroku w formie np. ebooka lub kursu wideo).

Jeśli pokażesz drugiej osobie jak za pomocą sprawdzonego systemu budować krok po kroku biznes, to istnieje duża szansa, że taka osoba sama do Ciebie dołączy.

W ostatnim etapie na scenę wkracza Twój biznes, jako rozwiązanie na kolejne problemy, z którymi zmaga się cała branża (przypomnij sobie lejek sprzedażowy z poprzedniego rozdziału – biznes jest na końcu, promowany nie bezpośrednio, ale za pomocą systemu).

Działasz tutaj inaczej niż 99% Network Marketerów.
.

Na początku promujesz informacje typu: „JAK TO ZROBIĆ” – później – „KTO” – „CO” – „KIEDY” – „GDZIE” i „DLACZEGO” swojej firmy.

A większość w branży zaczyna od:

„KTO” i kończy na (nie zawsze) – „JAK TO ZROBIĆ”. Czyli pokazują JAK dopiero po tym, gdy dana osoba dołączy już do biznesu.

Problem polega na tym, że to JAK nie zawsze im wychodzi…

 

Kliknij TUTAJ i przejdź do podsumowania >>

Kliknij TUTAJ i wróć do poprzedniej strony >>

 

Do zobaczenia po drugiej stronie!

PAWEŁ GRZECH

 


Uwaga!

Czy biznes, który możesz zapakować do torby od laptopa albo nawet do kieszeni, może sprawić, że osiągniesz niezależność finansową…?

Jest wiele dróg do sukcesu i praktycznie dla każdego sukces oznacza coś innego.

Kliknij poniżej i zobacz co to znaczy mieć prawdziwy Biznes Online oraz Życie Marzeń:

Poznaj Szczegóły>>