Haker Network Marketingu – PODSUMOWANIE

Więcej osób w zespole, czyli jak stworzyć prawdziwy AUTOMAT do budowy POTĘŻNYCH tuneli sprzedażowych w Network Marketingu…

 

Pobierz CAŁE Szkolenie Haker Network Marketingu Na Dysk Swojego Komputera (ponad 100 str.)!

form-03
PODAJ SWÓJ NAJLEPSZY E-MAIL I ODBIERZ HAKERA:

 

 

Powiedzmy sobie to raz jeszcze, dla przypomnienia, co tak naprawdę musisz promować?

  • Swoją stronę firmową, która oprócz Twojego zdjęcia i linka partnerskiego
    niczym szczególnym się̨ nie wyróżnia?
  • Niesamowite produkty Twojej firmy, które są 5x lepsze od produktów
    Twojej konkurencji?
  • A może Twój super plan marketingowy?
  • …?

W Internecie ludzie szukają̨ przede wszystkim informacji. Powtarzaj sobie to za każdym razem, ponieważ ostatecznie będziesz musiał zaoferować́ rozwiązanie na jakiś konkretny problem.

Oferuj wartościowe informacje – na początku darmowe, regularnie i w określonych odstępach czasu.

Dzisiaj najlepiej zrobić to za pomocą Newslettera oraz bloga. I żeby nikt nie posądził Cię o spam, to kieruj zainteresowane osoby na swoją stronę̨ przechwytującą – tam czytelnicy pozostawią Ci swoje imię, adres e-mail lub np. tylko sam e-mail. W taki sposób zaczniesz budować́ swoją listę kontaktów.

W USA jest takie powiedzenie – „The money is in the list“ – czyli, że pieniądze są̨ w liście… Ale jak już wiesz, to nie do końca prawda.

Pieniądze są w relacjach, jakie stworzysz z osobami, które masz na liście.

Innymi słowy musisz bardzo, ale to bardzo dbać o ludzi, których masz na liście i pamiętaj o tym, aby NIGDY nie wysyłać do nich bezwartościowych śmieci.

Dzięki temu Twoja lista będzie na wagę złota i dopiero wtedy będziesz mógł powiedzieć, że pieniądze są w liście.

Istnieją różne techniczne możliwości uruchomienia Newslettera, ale jeśli chcesz to robić w profesjonalny sposób, to będziesz potrzebować pewnego narzędzia (ja bez tego narzędzia nie wyobrażam sobie mojej pracy).

Jest to oczywiście wielokrotny autoresponder, który w Twoim imieniu będzie wysyłać wiadomości do wszystkich subskrybentów.

Ty zajmujesz się tylko zawartością, a autoresponder załatwi całą resztę. Każdy subskrybent może na końcu maila znaleźć link do wypisania się z listy (to nawet i dobrze, ponieważ nie ma sensu na siłę trzymać ludzi na liście).

Jak najlepiej zacząć?

Obojętnie, czy zaczniesz pisać krótki kurs e-mail, czy od razu wystartujesz z regularnie wysyłanym Newsletterem – Twoi czytelnicy muszą bez problemu rozpoznać nadrzędny cel Twoich wiadomości:

1. Jaki problem chcesz rozwiązać?

2. Jakie korzyści odniosą Twoi czytelnicy, gdy ten problem
zostanie już rozwiązany?

3. Kto w rzeczywistości wysyła ten Newsletter i jakie cechy
tej osoby mogą̨ być przydatne dla czytelników – opowiedz
swoją własną historię.

Ludzie podejmują swoje decyzje pod wpływem emocji
i uzasadniają je za pomocą logiki. A więc daj im jedno
i drugie.

4. Wysyłaj wartościowe wskazówki, które mogą być od razu
wykorzystane w praktyce.

5. W każdym mailu zwracaj uwagę na swój niedrogi, lecz wartościowy
poradnik (Front End).

Kluczem do sukcesu jest dostarczenie Twoim subskrybentom wysokiej jakości informacji, które pomogą im dostać to, czego oni chcą – bez nadmiernego bombardowania ich Twoimi możliwościami biznesowymi.

Oni muszą Cię najpierw poznać i Ci zaufać, zanim kupią coś od Ciebie i zanim podejmą z Tobą współpracę.

Jak powinieneś zwracać się do swoich subskrybentów?

 

<KLIKNIJ TUTAJ I POBIERZ PEŁNĄ WERSJĘ SZKOLENIA “HAKER EMAIL MARKETINGU” NA DYSK SWOJEGO KOMPUTERA (ponad 100 stron wiedzy na temat budowy potężnych tuneli sprzedażowych w Network Marketingu..)>

 

 

Do zobaczenia po drugiej stronie!

pawelgrzech

PAWEŁ GRZECH


 

Przewiń do góry