Jak Pisać, Aby Twoja Wiadomość Nie Wylądowała w Koszu? Autoresponder Cz.4

Zobacz jak i dlaczego działa wielokrotny autoresponder cz.4Pisanie wiadomości do autorespondera jest pewnego rodzaju sztuką. Obojętnie, czy chcesz napisać jedną czy dziesięć wiadomości – każda musi być dobrze przemyślana.

Wchodzisz w kontakt z potencjalnym klientem oraz współpracownikiem i dlatego musisz stworzyć z nim trwałe i pozytywne relacje.

Staraj się rozmawiać ze swoim subskrybentem tak, jakby siedział naprzeciwko Ciebie – nie wrzucaj suchego tekstu z góry do dołu.

Dobieraj swoje słowa w taki sposób, aby czytelnik nie miał problemu z ich zrozumieniem. Twoi subskrybenci uczą się od Ciebie czegoś nowego, więc staraj się nie używać zbyt skomplikowanego słownictwa.

Ale też nie traktuj ich jak małe i głupiutkie dzieci, ponieważ możesz ich w taki sposób urazić (to najczęściej skutkuje wypisaniem się z listy).

Umieszczaj w swoich tekstach różne przemyślenia. Nie pisz jednej linijki przy drugiej – stosuj krótkie akapity i pisz czarną czcionką na białym tle.

Jeśli wysyłasz kilka wiadomości pod rząd, to postaraj się w każdej kolejnej podsumować główne przesłanie z poprzedniej lekcji. Krótko wspomnij również o tym, co będzie znajdować się w następnej części.

Utrzymuj swoje kursy w pozytywnej atmosferze, używaj słów akcji.

Daj swoim czytelnikom coś do robienia, do namysłu np.

„przyjrzyj się temu bliżej”, „sprawdź to sam”, „kliknij tutaj”, „wejdź tutaj”, „a co ty o tym myślisz”, „jak to wygląda u ciebie”… itd.

Staraj się wszystko podać na tacy i spraw, aby czytelnik nie miał żadnych problemów ze zrozumieniem tekstu. Formułuj wszystko konkretnie i przejrzyście, ponieważ w taki sposób przyzwyczaisz swoich czytelników, aby podążali dokładnie za Twoimi wskazówkami.

 

Teraz pokażę Ci 7 najważniejszych punktów pisania skutecznych wiadomości:

Możliwości do wykorzystania tekstów w autoresponderze są praktycznie nieograniczone. To może być pojedyncza wiadomość, odpowiedź na jakiś komentarz lub wiadomości „follow-up”.

Ale załóżmy, że Twoim celem jest sprzedaż poradnika pt. Atrakcyjny e-Mail Marketing >>

  • Na początku umieść darmowy fragment swojego poradnika na odpowiedniej stronie. Klient po ściągnięciu tego fragmentu powinien od razu otrzymać wiadomość z podziękowaniem.
  • Druga wiadomość może brzmieć następująco: „Mam nadzieję, że fragment mojego eBooka okazał się dla Ciebie cenny. Jeśli chcesz przeczytać jego pełną wersję to wejdź na stronę, którą znajdziesz tutaj >>. Poznasz wszystkie techniki sprzedażowe, które również i ja wykorzystuję podczas pisania moich tekstów. Dzięki tej wiedzy bez problemu stworzysz swoją pierwszą kampanię email i zaczniesz zarabiać konkretne sumy pieniędzy.”
  • Następnie w kolejnych wiadomościach opisuj jedną szczególną cechę swojego produktu.

Myślę, że zasada jest tutaj prosta: zawsze używaj poprzedniej wiadomości jako punktu wyjścia do kolejnych.

 

A teraz podam Ci przykładową formułę, którą możesz wykorzystać jako bazę do swoich kampanii:

#Wiadomość nr 1

Na początku postaraj się wyjaśnić, dlaczego napisałeś tą wiadomość i umieść link do pełnej wersji swojego produktu np. w stopce emaila.

 

#Wiadomość nr 2

Zapytaj swojego klienta, czy informacje zawarte w darmowej wersji eBooka były pomocne. Podaj kilka dodatkowych szczegółów i zaoferuj kolejny darmowy produkt.

 

# Wiadomość nr 3

Teraz wymień kilka zalet swojego eBooka i w końcu przejdź do korzyści, jakie wynikają z posiadania tego produktu.

W pierwszym zdaniu postaraj się przybliżyć kilka właściwości np.:

„Poradnik: Atrakcyjny e-Mail Marketing – to kompendium wiedzy na temat pisania ekscytujących i hipnotycznych tekstów marketingowych.”

 


 

Kliknij TUTAJ i pobierz Kasowy Email Marketingu >>


 

 

Następnie przejdź do korzyści, które wynikają z posiadania Twojego produktu:

  • Stworzysz szybko, profesjonalnie i niskim nakładem kosztów
    swoją pierwszą dochodową kampanię email,
  • Zbudujesz sobie mocną i profesjonalną markę eksperta,
  • Zdobędziesz więcej klientów dla swojego obecnego biznesu,
  • Spełnisz wreszcie swoje marzenia o internetowym biznesie,
  • Krótko mówiąc – stworzysz sobie dodatkowe źródło dochodów…

 

Podsumowując:

Na początku omawiasz właściwości produktu, a później korzyści związane z jego kupnem, czyli dodatkowy dochód. Właściwości opisuj zawsze dokładnie, a w korzyści zapakuj dawkę emocji.

Wszystkie właściwości świata w niczym Ci nie pomogą, jeśli Twój potencjalny klient nie będzie w stanie zrozumieć, jakie korzyści odniesie, gdy kupi Twój produkt.

 

# Wiadomość nr.4:

Teraz przechodzimy do omówienia kilku powodów, dlaczego akurat Twój potencjalny klient może Ci ufać. Podaj kilka przykładów swoich kompetencji, np. opowiedz swoją historię – jak zaczynałeś, co osiągnąłeś itd.

Przykład:

Od samego początku mojej działalności sam piszę wszystkie teksty, tworzę kursy i eBooki. W moim portfolio znajduje się obecnie ponad 30 eBooków (w tym 7 bestsellerów), a ich liczba stale rośnie. Bez skutecznego wykorzystania Email Marketingu nie odniósłbym takiego sukcesu…

 

# Wiadomość nr.5:

W tej wiadomości opublikuj wszystkie lub kilka wybranych komentarzy dotyczących Twojego produktu. Nic nie działa tak pozytywnie, jak historia zadowolonego klienta. A jeśli nie masz jeszcze żadnych komentarzy, to daj na przykład swój produkt kilku znajomym w zamian za wystawienie opinii.

 

# Wiadomość nr.6:

Teraz możesz się trochę pochwalić. Naszkicuj najlepszymi i zapierającymi dech w piersiach cechami swojej oferty, taki obraz przed klientem, który zmiecie produkty Twojej konkurencji z powierzchni ziemi.

Przykład:

Uwaga: Zanim podejmiesz decyzję i postanowisz wydać pierwszą złotówkę, przekonaj się czy ten eBook spełnia wszystkie Twoje oczekiwania:

  • Czy autor ma już jakieś doświadczenie w pisaniu, wydawaniu i sprzedaży w Internecie?
  • Ile jego eBooków jest dostępnych na rynku?
  • Czy oferuje gratisowe eBooki aby klient mógł przekonać się o ich jakości?
  • Czy ma już jakieś pozytywne opinie?
  • Czy zapewni Ci darmowe wsparcie po sprzedażowe?
  • Czy dostaniesz darmowe bonusy, które dodatkowo podnoszą wartość kupowanego produktu?
  • Jak długo działa już w Internecie?

Postaraj się wymienić jak najwięcej pozytywnych cech, które oczywiście musi spełniać Twój produkt/usługa.

 

#Wiadomość nr.7:

Na koniec dokonaj podsumowania wszystkich argumentów, dodatkowo zaoferuj jeszcze jeden bonus i poproś o zamówienie.

Pamiętaj, aby w każdej wiadomości umieścić link, który prowadzi do strony sprzedażowej, np. w stopce.

 

Przykład:

P.S. Nie masz ochoty dłużej czekać? Chcesz od razu wystartować? Od razu dokonać zamówienia? Żaden problem, wystarczy tylko jedno kliknięcie.

 

No dobra, poznałeś już wszystkie przykładowe wiadomości. Oczywiście takich listów może być więcej lub mniej, to zależy od Twojego zapotrzebowania.

A jeśli na tym etapie nie potrafisz jeszcze stworzyć własnego Newslettera, to przeczytaj dokładnie wszystkie przykłady kampanii, które dodatkowo umieściłem w tym szkoleniu i zacznij od tego (te materiały będą dostępne w kolejnych częściach)!

Stworzyłem je w taki sposób, abyś bez problemu mógł pozmieniać poszczególne części i dopasować do swoich potrzeb.

 

Zanim jednak wystartujesz powinieneś zdecydować się na konkretny autoresponder, który zajmie się regularną wysyłką maili, dlatego polecam Ci sprawdzić jak działa Kasowy Email Marketing: Kliknij TUTAJ i poznaj szczegóły >>

A teraz bierz się do pracy i stwórz swoją pierwszą kampanię email!

 

 

 

 

 

 

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to Top