Kilka Prostych Sposobów Na Budowę Bazy Mailingowej

email marketing blog - jak zbudować bazę mailingowąZanim wymienię oraz omówię sposoby budowy bazy mailingowej, musisz o czymś wiedzieć.

Tak samo w zbieraniu listy kontaktów jak i w całym e-marketingu istnieje kilka zasad, których warto zawsze się trzymać…

Skuteczność i prostota, to dwie z nich:

  • Wynik jest jedyną miarą prawdy, dlatego wszystko co robimy musimy robić patrząc pod kątem skuteczności. Jeżeli coś nie działa,
    to zmień to i nie oglądaj się za siebie.
  • Prostota jest drugim czynnikiem, który dodatkowo w sposób pośredni wpływa na skuteczność.

 

Proces budowy bazy mailingowej musi być zautomatyzowany i prosty do wprowadzenia. 

Dzięki temu nie zmarnujesz za wiele czasu, unikniesz wielu błędów, a sam system zacznie działać szybciej i będzie bardziej przyjazny w odbiorze przez Twoich subskrybentów.

Dlatego trzymaj się zawsze tych dwóch naczelnych zasad, aby maksymalnie przyspieszyć oczekiwane efekty.

No dobrze koniec tego wstępu. Przejdźmy do rzeczy i dowiedzmy się jak budować listę kontaktów.

 

Sposób pierwszy: Umieszczenia formularza zapisu w nagłówku swojej strony.

 

=======================================================================
Formularz zapisu oczywiście kopiujesz ze swojego autorespondera. Jeżeli nie wiesz co kryje się pod tą dziwną nazwą to zapraszam do poradnika jak i dlaczego działa wielokrotny autoresponder, który wszystko Ci wyjaśni.
======================================================================

 

Jest to banalnie prosty, aczkolwiek bardzo skuteczny sposób budowy listy kontaktów, ponieważ jest to chyba najbardziej widoczne miejsce na każdej stronie Internetowej, a przynajmniej powinno nim być.

Jeżeli z jakiś przyczyn nie chcesz tego robić, to powinieneś przynajmniej umieścić stosowny formularz zapisu w panelu bocznym, jak najwyżej na swojej stronie.

 

Sposób drugi: Wyskakujące okienko Pop-Up

Okienko Pop-UP jest w skrócie wyskakującym komunikatem, którym najczęściej jest jakiś nagłówek oraz dołączony do tego formularz zapisu.

Przy okienku pop-up pamiętaj jednak, aby w opcjach ustawić, by wyskakiwało tylko jeden raz w tygodniu dla jednego adresu IP.

Pop-Up, który wyświetla się za każdym razem, kiedy wchodzę na daną stronę, bardzo często skutecznie zniechęca mnie do tej witryny. Należy pamiętać aby nie być uciążliwym dla swoich odbiorców.

Ten sposób, jeśli właściwie się go stosuje, jest niezwykle skuteczny w pozyskiwaniu nowych adresów e-mail do naszej listy kontaktów. Kliknij w link jak zrobić okienko pop-up, aby się tego dowiedzieć.

 

Sposób Trzeci: Strona przechwytująca

Co to jest i jak zbudować stronę przechwytującą, to dwa bardzo częste pytania.

Strona przechwytująca ( ang. Squeze page ) inaczej nazywana stroną lądowania ( ang. Landing page ), to po prostu strona WWW, która ma tylko jedno, jedyne zadanie…

… A jest nim zmuszenie odbiorcy do wykonania zaplanowanej przez nas akcji, którą jest zapisanie się na listę adresową.

Najlepsze strony przechwytujące mają ponad 50% skuteczność, co oznacza, że co druga osoba, która na nią wejdzie, zapisze się na listę.

Dowiedz się zatem jak zbudować stronę przechwytującą oraz jak wdrożyć szybko pozostałe sposoby, a Twoja lista w bardzo szybkim czasie zacznie dynamicznie rosnąć.

Istnieje oczywiście o wiele więcej sposobów budowy listy, ale te trzy są tymi najważniejszymi i zarazem jednymi z prostszych.

 

Jeśli nie wiesz jak szybko i łatwo zbudowac skuteczną stronę przechwytującą, to kliknij w ten link >>

 

 

pomysł na biznes w domu według Pawła

 

 

 

 

Paweł Grzech

 

 

 

Scroll to Top