Jak Budować Marketing Sieciowy w Internecie i Generować Bezpłatny Ruch Do Oferty

 

Niestety wszystkie porady, które znajdujesz w Internecie na temat generowania ruchu wyglądają mniej więcej tak:

  • Twórz lepsze treści
  • Zbuduj społeczność w mediach społecznościowych
  • Uzyskaj linki zwrotne (np. do bloga) – aby zwiększyć autorytet
  • Pisz lepsze nagłówki
  • Publikuj (gościnnie) na innych blogach
  • Odpal płatną reklamę
  • Itp., itd.

TY – Szukasz metody, która zapewni Ci ruch, gdy zaczynasz od zera — a wszystkie powyższe porady są przeznaczone dla osób, które mają już stworzone przynajmniej podstawy swojej działalności.

Teraz pokażę Ci metodę, o której wiem, że działa i nie wymaga wszystkich powyższych rzeczy.

ZACZYNAMY!

Do promocji Twojego biznesu wykorzystamy media społecznościowe (nie martw się, wcale nie potrzebujesz dużej liczby fanów)…

System działa wygląda tak:

-Tworzysz materiały-treści, które są super niesamowite.
-Promujesz te materiały w mediach społecznościowych (korzystając z poniższego skryptu), aby wzbudzić zainteresowanie.
-Piszesz do osób, które wchodzą w interakcję z Twoim wpisem.
-Wysyłasz wiadomość, w której znajduje się link do Twojej strony, ludzie klikają bezpośrednio.
-Otrzymujesz większy ruch (i budujesz listę adresową, jeśli chcesz)!

 

Krok 1: TWORZYMY TREŚCI – wykorzystaj Akademię E-Marketingu!

To może być naprawdę wszystko. Moją jedyną rekomendacją jest to, aby Twój materiał był czymś, za co normalnie warto byłoby zapłacić.

Spraw, aby było to tak dobre, że jest warte kliknięcia.

Możesz zdecydować się na wykonanie:

  • eBook
  • darmowe narzędzie
  • darmowy kurs
  • seria wideo
  • seria audio
  • lista kontrolna
  • infografika
  • Szablony

Nie ma znaczenia, co wybierzesz. NAJWAŻNIEJSZA jest jakość!
WAŻNE – niech będą to materiały w 100% cyfrowe.

 

Krok 2: Poinformuj ludzi w mediach społecznościowych

W tym wypadku nie wklejasz żadnych linków.

Twoim zadaniem jest wzbudzenie zainteresowania, zaciekawienie ludzi i nakłonienie ich do poproszenia Cię o wysłanie im Twoich materiałów.
I nie potrzebujesz publiczności, żeby to zadziałało.

Jeśli oferta jest wystarczająco dobra i jasno określisz, że jest to BEZPŁATNE powinieneś otrzymać zaangażowanie pod swoim wpisem.

Ludzie uwielbiają bezpłatne materiały.

Co właściwie powinieneś napisać?

Oto przykładowy skrypt:

  • UWAGA – silne oświadczenie otwierające, które przykuwa uwagę!
    -Podziel się swoim osobistym doświadczeniem związanym z utworzonym produktem
    -Nawiąż kontakt z odbiorcami
  • DLACZEGO
    -Wypisz, dlaczego ktoś powinien się tym zainteresować
  • POMOC – chcę pomóc ci osiągnąć XYZ
    -Przedstaw rozwiązanie
  • Wezwanie do DZIAŁANIA
    -Zaproś LUDZI do polubienia, komentarz lub udostępnienia Twojego wpisu
    -Następnie wyślij prywatną wiadomość do osób, które zareagowały
    -NIE umieszczaj linku nigdzie w poście (link wysyłasz w prywatnej wiadomości)
  • BEZ RYZYKA
    -Nie masz nic do stracenia…
    -Buduj relacje, zaufanie

PRZYKŁAD:

Akademia E-marketingu zmieniła dla mnie zasady gry.

Zdobywam więcej kontaktów do mojego biznesu niż kiedykolwiek wcześniej…

Zarabiam nawet, gdy dana osoba nie podejmie ze mną współpracy…

Automatyzuje mój biznes budując listy adresowe i proste lejki sprzedażowe…

Wiem już jak rozmawiać, co pisać i jak odpowiadać…

Napisz komentarz – chce więcej info – a wyślę Ci specjalne instrukcje działania, z których też możesz skorzystać…

W 100% bezpłatnie!

 

Krok 3: Porozmawiaj z osobami, które napisały komentarz

Można to zrobić w bardzo prosty sposób:

Ręcznie wyślij wiadomość do wszystkich zainteresowanych.

Pisz bardzo krótko i na temat, np:

  • Hej hej! Dziękuję bardzo za komentarz. Zgodnie z obietnicą, oto obiecane instrukcje: TWÓJ-LINK
  • Doceniam Twoje wsparcie! Oto instrukcje, które Ci obiecałem: TWÓJ-LINK — z przyjemnością poznam Twoje przemyślenia!

Odezwij się do wszystkich osób po 2, 3 dniach i zapytaj, czy udało się pobrać materiały…

Wejdź na profile tych osób i zostaw serducho + komentarz.

(możesz publikować na grupach!)


 

.

.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Przewiń do góry