Twój Własny MODEL DYSTRYBUCJI
w Marketingu Sieciowym

Jeśli zbudujesz własny model dystrybucji i będziesz konsekwentnie działać (każdego dnia), to już niedługo będziesz o kroki milowe przed swoją całą konkurencją.

Gdy ludzie pytają mnie, czym się zajmuję to odpowiadam im, że działam w marketingu internetowym jednak prawda jest taka, że żyję i utrzymuję się z uczenia innych osób modelu dystrybucji.

Nauczam tego już od kilku dobrych lat i z tego, co zdążyłem zauważyć, to istnieje tylko garstka osób, która DOKŁADNIE zrozumiała, czym jest ten model i jak wykorzystać go w praktyce.

Właśnie dlatego te osoby dominują w swojej branży.

Jeśli teraz TY zrozumiesz tą strategię, skoncentrujesz się na niej i zbudujesz wokół niej cały swój biznes, to będziesz na jak najlepszej drodze do sukcesu (obojętnie czym się zajmujesz).

Model dystrybucji jest moją tajną bronią. Nigdy nie koncentruje się na prowizjach, na ilości pozyskanych współpracowników, na bonusach, czy nagrodach…

Moim celem jest model dystrybucji a prowizje pojawiają się przy okazji.

Ludzie nie rozumieją jednej BARDZO WAŻNEJ RZECZY…

Obojętnie w jakim jesteś biznesie, jaką firmę promujesz i co sprzedajesz – to wszystko to NIE jest Twój prawdziwy biznes.

Ty jesteś w biznesie generowania lidów (subskrybetnów), czyli budowania listy kontaktów.

Lista kontaktów to Twój PRAWDZIWY biznes!

Kolejnym krokiem jest właśnie Model Dystrybucji.

Wszystkie oferty, które promujesz, to tak naprawdę pojazdy do zarabiania pieniędzy i niektóre z nich są naprawdę unikalne i bardzo dobre, jak np. NaturDay.

Jednak to nie zmienia faktu, że pieniądze, które zarabiasz są skutkiem tego, jak dobrze działa Twój model dystrybucji.

Jeśli popełnisz jakiś błąd lub po prostu nie przyłożysz się do pracy nad swoim modelem, to Twój pojazd rozpędzi się zaledwie do kilku, może kilkunastu km/h…

Na początku spróbuję zobrazować Ci jak to działa na przykładnie McDonalda, a następnie pokażę Ci jak stworzyć swój własny Model Dystrybucji.

McDonald posiada masową dystrybucję…

To tysiące lokali na całym świecie:

Jak działa model dystrybucji w MC?

Weźmy dla przykładu lokal MC, który znajduje się na przedmieściach Poznania…

Kto najczęściej odwiedza ten lokal i wydaje tam swoje pieniądze?

Osoby, które mieszkają w pobliżu… Oczywiście spotkasz tam też osoby, które są przejazdem, ale większość klientów to lokalna społeczność.

To samo dzieje się z lokalem MC, który znajduje się np. po drugiej stronie miasta.
Większość klientów, to również osoby, które mieszkają w pobliżu + ludzie, którzy są przejazdem.

Przez każdy taki lokal MC przewija się miesięcznie tysiące klientów i w każdym z tych lokali znajdziesz identycznie produkty. W lokalu w Warszawie kupisz to samo, co w lokalu w Poznaniu.

McDonald posiada MASOWĄ dystrybucję i gdy tylko wypuszcza nowy produkt, to od razu będziesz mógł znaleźć go w tysiącach lokali. Jest on prezentowany milionom potencjalnych klientów na całym świecie.

To jest właśnie to, czego chcemy teraz nauczyć Ciebie!

Masz być jak MC… Chce Cię nauczyć budowy własnych internetowych lokali oraz tego jak prezentować swoje produkty tysiącom osób jednocześnie.

Dystrybucja to ABSOLUTNA podstawa obojętnie, jaki robisz biznes.

MC to był tylko krótki przykład.

 

Zobacz teraz jak taki model dystrybucji może wyglądać w Internecie…

(Gwarantuję Ci, jeśli skupisz się na tej strategii i będziesz działać konsekwentnie, to Twój biznes może dosłownie eksplodować!)

UWAGA!
To nie zadziała z dnia na dzień. To jest proces.

(MARKETER pro, to może być Twój system marketingowy)

Zacznijmy od tego czy potrzebna Ci własna strona WWW (a najlepiej blog)?

Są osoby, które bardzo dobrze radzą sobie bez własnego bloga albo strony, dlatego nie jest to może absolutna konieczność…

Jednak moim zdaniem blog będzie Ci BARDZO potrzebny.

Za pomocą bloga możesz w bardzo dużym stopniu rozbudować swój cały model dystrybucji.

Blog jest czymś w rodzaju gazety, to własny dziennik, który możesz cały czas aktualizować. Raz stworzony artykuł może pracować dla Ciebie nawet przez kilka/kilkanaście lat.

Z każdym nowym wpisem Twój blog staje się coraz większy i może zagarniać coraz większą przestrzeń w Internecie. Dzięki temu Twoja lista kontaktów może budować się w sposób automatyczny – każdego dna i bez Twojej ingerencji.

Dlatego w odpowiedzi na pytanie – czy blog jest Ci potrzebny – moim zdaniem jak najbardziej TAK.

Moim celem nr 1 jest pisanie min. 3 artykułów w tygodniu + nagrać do każdego artykułu wideo i porozrzucać te informacje po całym Internecie.

Obecnie, gdy piszę to szkolenie nie mam na to jeszcze czasu, ale podejrzewam, że już niedługo stanę się pełnoetatowym blogerem i YouTuberem.

Blog w połączeniu z YouTube + Facebook i pozostałe media społecznościowe, to OGROMNY Model Dystrybucji, który jeśli będzie dobrze budowany i zarządzany, może pracować dla Ciebie przez długie lata.

Blog powinien być Twoim internetowym domem. To CENTRUM dowodzenia, od którego wszystko powinno się zaczynać.

Dlatego moim zdaniem każdy powinien posiadać własnego bloga, ponieważ blog to pierwszy element dobrze działającego modelu dystrybucji.

WSKAZÓWKA:
Nie wariuj 🙂 Spokojnie.

Twój blog na samym początku może wyglądać jak wirtualna wizytówka. Możesz napisać swoją historię + dodać kontakt do siebie oraz linki do najważniejszych stron, jak np. do własnego systemu marketingowego (będziesz dzięki temu promować system) oraz do swoich profili w mediach społecznościowych.

Kolejny element to:

Lista Kontaktów…

Twoja lista kontaktów to NAJWAŻNIEJSZA rzecz, którą będziesz budować za pomocą swojego modelu dystrybucji.

Do ilu osób możesz dotrzeć?

To właśnie za pomocą listy jesteś wstanie zaprezentować swój produkt tysiącom osób jednocześnie i to w bardzo krótkim czasie.

To jest BARDZO ważne – zawsze musisz powiększać własną listę.

Lista adresowa, to Twoja własna społeczność ludzi, którzy są potencjalnie zainteresowani tym, czym się zajmujesz.

(Do listy kontaktów wrócimy jeszcze nie raz w innych szkoleniach.)

Kolejny element modelu dystrybucji to:

Media…

Nawet, jeśli tego nie rozumiesz, to musisz być obecny w mediach społecznościowych…

Nie może będę, ale MUSISZ tam być!

Istnieją takie media społecznościowe jak:

FACEBOOK (profil*, własna grupa* i fanpage) – ja osobiście mocno koncentruje się na budowie swojego profilu i grupy (dobrze prowadzona grupa, to potężna społeczność, która może mieć ogromny wpływ na rozwój Twojego biznesu – będzie na ten temat osobne szkolenie).

Mniej koncentruje się na fanpage, ale warto mieć jedno i drugie.

Z wszystkich mediów społecznościowych najważniejszy jest dla mnie właśnie Facebook.

Dlaczego?

Bo Facebook jest obecnie największy i jest tam po prostu najwięcej Twoich potencjalnych współpracowników i klientów.

Cała tajemnica polega na tym, aby na samym początku bardzo mocno skoncentrować się na budowie jednego kanału social media (media społecznościowe) i w momencie, gdy jest on już mocno rozbudowany, przejść do kolejnego.

FACEBOOK ADS* – to nic innego jak płatna reklama na Facebooku. Jest to jeden z najważniejszych elementów w całym modelu dystrybucji, ponieważ bardzo mocno może przyspieszyć rozwój Twojego biznesu.

Instagram* – to dla mnie drugie najważniejsze medium (razem z YouTube) zaraz po moim profilu na Facebooku. Bardzo szybko się rozwija i możesz w bardzo prosty sposób połączyć swój Instagram z Facebookiem – wtedy wszystko, co opublikujesz na Instagramie pojawi się automatycznie na Facebooku.

YouTube* – to druga, co do wielkości wyszukiwarka na świecie, dlatego powinieneś tutaj być. Ja często stosuję następującą strategię – większość artykułów, które mam na blogu przerabiam po prostu na wideo => Następnie dodaje taki film do danego artykułu na blogu + publikuje w pozostałych mediach społecznościowych.

Pinterest – tutaj publikuje głównie linki do artykułów z bloga + linki do filmów z YouTuba.

Linkedin – podobnie jak powyżej. Głównie publikuję tutaj linki do artykułów z bloga i filmów z YouTuba.

Istnieją oczywiście również inne media społecznościowa, ale powyższa lista powinna Ci wystarczyć.

Zauważ, że każdy z powyższych portali, to osobna społeczność i każda z tych społeczności również zalicza się do Twojej listy kontaktów + każdy ten portal to również dystrybucja.

Nie wiem czy widzisz już jak możesz stworzyć swój własny, potężny model dystrybucji?

Właśnie w taki sposób możesz wysłać swoją wiadomość do setek, a nawet tysięcy potencjalnych współpracowników i klientów jednocześnie.

Cała tajemnica polega po prostu na tym, aby zrozumieć tą strategię i skupić się na tym w 100%.

To tylko wprowadzenie, ponieważ już niedługo skupimy się na budowie każdego z tych kanałów osobno i stopniowo będziemy łączyć wszystko w całość.

Od czego zacząć…?

Możesz budować te kanały wszystkie jednocześnie, ale na samym początku proponuje 95% swojego czasu poświęcić na budowę jednego kanału (na pozostałe 5%). I dopiero w momencie, gdy dany kanał dystrybucji będzie wystarczająco duży, wtedy skup większość swojej uwagi na innym.

Ja zaczynałem od Facebooka, później YouTube oraz Instagram – obecnie najmocniej koncentruje się na tych 3 kanałach.

Dużym plusem jest to, że te media można ze sobą łączyć – wszystko, co pojawi się u mnie na Instagramie, pojawi się również na Facebooku.

Właśnie tak wygląda model dystrybucji – codziennie powinieneś nad nim pracować i stopniowo go powiększać. Dobrze zrobiony będzie dosłownie na autopilocie (każdego dnia) budować Twoją listę adresową, promować Twoje produkty i stopniowo powiększać Twoją społeczność.

 

Przykład – zobacz, co możesz zrobić z jednym artykułem.

Jeden prosty artykuł możesz opublikować na swoim blogu, możesz go przerobić na wideo i opublikować na YouTube oraz na Facebooku (na FB również, jako tekst – na profilu i fanpage), możesz odpalić reklamę na Facebooku i kierować na bloga, możesz zrobić ciekawy wpis na Instagramie i kierować do bloga lub artykułu, artykuł możesz również przerobić na audio (nie ma tego na zdjęciu) i opublikować, jako podcast + możesz go umieścić w pozostałych mediach społecznościowych np. Twitter, LinkedIn, G+ itd.

Wszystko może być między sobą podlinkowane i ostatecznie kierować do któregoś z tuneli sprzedażowych, jakie masz dostępne w MARKETERZE pro.

To jest naprawdę bardzo POTĘŻNA strategia…

Zastanów się TERAZ przez chwilę.

Za jednym razem docierasz do 4 społeczności/list jednocześnie.

Nie wiem, dlaczego tak mało osób to rozumie… Może nie zdają sobie sprawy z potęgi tego modelu?

Ty masz już przewagę, bo już wiesz jak to działa

Na tym musisz się koncentrować.

Jeśli konsekwentnie i każdego dnia będziesz rozbudowywać swój własny model dystrybucji, to poradzisz sobie praktycznie w każdym biznesie.

Nawet, jeśli w tym momencie nie rozumiesz jeszcze wszystkiego… nie przejmuj się tym.

Proponuję Ci przejść dalej i zacząć od budowy własnej listy kontaktów:

Kliknij TUTAJ i poznaj szczegóły>

 

PAWEŁ GRZECH