3 Najlepsze Programy Do Mailingu i E-Mail Marketingu

Wybór odpowiedniego oprogramowania do e-mail marketingu ma kluczowe znaczenie, jeśli chcesz zbudować listę lojalnych klientów i zwiększyć swoją sprzedaż w Internecie.

Od wysyłania spersonalizowanych wiadomości e-mail po śledzenie zaangażowania, najlepsze oprogramowanie do e-mail marketingu może pomóc Ci osiągnąć Twoje biznesowe cele.

W tym przewodniku uszeregowałem i zrecenzowałem 3 najlepsze narzędzia do e-mail marketingu, wraz z moim 1 NAJLEPSZYM programem, abyś mógł wybrać najlepsze rozwiązanie dla swojego Biznesu Online.

mailerliteemailmarketingnarzedzia

MailerLite

MailerLite to najlepsze i bardzo proste narzędzie do E-Mail Marketingu. Są najbardziej znani z łatwego interfejsu użytkownika, responsywnych projektów wiadomości e-mail oraz doskonałej pomocy telefonicznej 24/7 i wsparcia przez e-mail.

getresponse-narzedziadoemailmarketingu

GetResponse

GetResponse to kompleksowa platforma marketingu online, która pomoże Ci rozwinąć Twój biznes online. Oferują kampanie e-mail marketingowe, strony lądowania o wysokiej konwersji i oprogramowanie do webinarów, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż w Internecie.

ActiveCampaign

ActiveCampaign zapewnia narzędzia do
e-mail marketingu, automatyzacji marketingu i CRM, których potrzebujesz do tworzenia niesamowitych doświadczeń swoich klientów oraz do zwiększenia sprzedaży online.

Chcesz przejść od razu do najlepszej oferty?

Moje ulubione oprogramowanie do e-mail marketingu to zdecydowanie MailerLite.

Narzędzia do e-mail marketingu (wielokrotny autoresponder)  zapewniają najwyższy zwrot z inwestycji (ROI) wśród kanałów marketingowych – statystyki z USA pokazują, że jest to nawet 38 USD za każdy wydany 1 USD. 

Zatem…

Jak zacząć z wyborem odpowiedniego narzędzia do e-mail marketingu?

.
Najlepsze usługi, narzędzia i platformy do e-mail marketingu mają różne ceny i funkcje.

Większość z tych narzędzi jest świetna – wystarczy znaleźć dla siebie najlepsze oprogramowanie pod względem ceny i możliwości.

Niezależnie od tego, czy wysyłasz pojedyncze e-maile, budujesz automatyczne kampanie follow up, czy szukasz dodatków i rozszerzeń do Gmaila, które pomogą Ci wysyłać więcej e-maili, te narzędzia są dla Ciebie.
.

Ten przewodnik pomoże Ci:

  • Wybrać najlepsze oprogramowanie do e-mail marketingu w oparciu o Twoje potrzeby…
    .
    ORAZ
    .
  • Zaoszczędzić masę czasu i pieniędzy…

Poznaj mało znaną strategię pisania i wysyłania prostych wiadomości e-mail, która sprawi, że rozwiniesz praktycznie dowolny biznes online.

skutecznyemailmarketing

[KLIKNIJ TUTAJ..]

Najlepsze Oprogramowanie Do E-Mail Marketingu?

Wybierając narzędzia do e-mail marketingu (wielokrotny autoresponder) weź pod uwagę:

  • cenę,
  • niezawodność,
  • wsparcie techniczne,
  • projekty szablonów,
  • łatwość użycia,
  • dostarczalność maili,
  • automatyzację wiadomości follow up,
  • integracje i wszelkie dodatkowe funkcje, których potrzebujesz. 

Najlepsze oprogramowanie do e-mail marketingu powinno umożliwiać łatwe projektowanie e-maili, segmentowanie listy adresowej, personalizowanie wiadomości i przeglądanie raportów analitycznych.

A co najważniejsze, Twoje wiadomości powinny trafiać do głównych skrzynek odbiorczych użytkowników.

W końcu e-mail marketing polega na wysyłaniu właściwej wiadomości do właściwego użytkownika we właściwym czasie.

Pierwsze oprogramowanie na naszej liście to…

1.) MailerLite.

To zdecydowanie mój ulubiony wielokrotny autoresponder (obecnie w 100% używam tylko i wyłącznie MailerLite).
.

mailerlite-tanienarzedziadoemailmarketingu

.

Ponad 600 000 klientów na całym świecie korzysta z MailerLite.

Mają elastyczne cennik w zależności od rozmiaru Twojej listy kontaktów.

MailerLite jest najbardziej znany z łatwego interfejsu użytkownika, responsywnych projektów wiadomości e-mail oraz doskonałej pomocy telefonicznej 24/7 i wsparcia przez e-mail.

Możesz zacząć od zawsze bezpłatnego planu, jeśli masz mniej niż 1000 adresów
e-mail na liście kontaktów.

Oczywiście bezpłatna wersja MailerLite ma swoje ograniczenia, ale na początku w 100% Ci wystarczy…

.

Zapewniają również inne wspaniałe funkcje, w tym:

  • Obsługa klienta na żywo 24/7 za pośrednictwem czatu i poczty e-mail
  • Potężny i łatwy w użyciu kreator stron lądowania i stron przechwytujących do zbierania adresów e-mail
  • Integracje e-commerce z najlepszymi platformami
  • Ankiety e-mailowe
  • Galeria szablonów
  • Niesamowita dostarczalność wiadomości e-mail

Cennik MailerLite:
cennikmailerlite

MailerLite jest bezpłatny do 1000 subskrybentów.

Zatem…

Jeśli szukasz elastycznych cen, chcesz doskonałej dostarczalności maili
to koniecznie wypróbuj MailerLite.
.

https://youtu.be/z3XAuD38WpE

2.) GetResponse.

Drugi na naszej liście jest słynny GetResponse.

Posiada zaawansowane ścieżki automatyzacji, sprzedaży online oraz kreator stron lądowania.
getresponseprogramdoemailmarketingu

.

GetResponse to kompleksowa platforma do marketingu online, która pomoże Ci rozwinąć Twój biznes w Internecie.

Możesz tworzyć automatyczne kampanie e-mail (follow up), budować strony lądowania o wysokiej konwersji i korzystać z oprogramowania do webinarów.

Prawdziwym wyróżnikiem jest tutaj Autofunnel – narzędzie z ponad 30 gotowymi stronami docelowymi, szablonami e-maili i sekwencjami do zwiększenia sprzedaży online (możesz wybrać swoje cele końcowe).

Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć liczbę potencjalnych klientów, sprzedaż produktów czy rejestrację na webinary, Autofunnel jest odpowiedzią.

bazamailingowagetresponse

Z drugiej strony, niektóre z ich 500 szablonów wyglądają na nieco przestarzałe, a dostarczalność wiadomości e-mail w porównaniu z innymi narzędziami na tej liście, jest na średnim poziomie.

Jednak jednym z największych atutów GetResponse są inteligentne narzędzia do automatyzacji.

Korzystając z tych funkcji, tworzysz wiele zaawansowanych warunków, aby automatycznie segmentować swoje listy adresowe.

Ich kreator „przeciągnij i upuść” jest również bardzo intuicyjny i sprawia, że projektowanie wysokiej jakości wiadomości e-mail jest dziecinnie proste.

Ogólnie rzecz biorąc, GetResponse jest jednym z najlepszych narzędzi do e-mail marketingu, do tworzenia automatycznych lejków sprzedażowych i stron docelowych.

Cennik GetResponse:
cennikgetresponse

.

Dzięki bezpłatnemu abonamentowi do maksymalnie 500 kontaktów e-mail możesz przetestować GetResponse, aby sprawdzić, czy jest dla Ciebie.

Potem jest plan Podstawowy za 59 zł miesięcznie, plan z Marketing Automation za 239 zł miesięcznie i plan Ecommerce za 449 zł miesięcznie.

Oszczędzasz także od 18 do 30% dzięki planom rocznym.

3.) ActiveCampaign.

Jedno z najpopularniejszych narzędzi do e-mail marketingu.

ActiveCampaign-emailmarketing

ActiveCampaign to jedno z najlepszych oprogramowanie do e-mail marketingu ze względu na zaawansowane funkcje automatyzacji i dobrej dostarczalność wiadomości e-mail.

ActiveCampaign to również najinteligentniejsze narzędzie na tej liście…

Dzięki działaniom predykcyjnym ActiveCampaign odpowiada na trudne pytania dotyczące Twoich klientów, aby automatycznie podejmować działania za Ciebie i prowadzić ich w dół lejka sprzedaży.

ActiveCampaign integruje się również z ponad 850 innymi aplikacjami, takimi jak Facebook, Shopify, WordPress i wieloma innymi.

Automatyzacja segmentów list adresowej jest intuicyjna i możesz tworzyć wyzwalacze list i przenosić użytkowników na podstawie dynamicznej zawartości wiadomości e-mail, działań dotyczących sprzedaży i nie tylko.

Wszystkie dane są synchronizowane z wbudowanym CRM, aby zapewnić zespołom sprzedaży zaawansowaną ocenę potencjalnych klientów.

System oceny leadów jest również elastyczny. Jeśli nie znasz metody lead scoring, to jest to sposób na przyznawanie punktów poszczególnym subskrybentom na podstawie wybranych przez Ciebie działań.

Następnie, gdy Twoi subskrybenci osiągną próg punktowy, to albo wchodzą do nowego lejka automatyzacji albo może się z nimi skontaktować np. Twój zespół sprzedażowy.

Oto kroki:

  • Najpierw wybierasz dane dotyczące zaangażowania Twojego subskrybenta. Może to być wszystko, od otwartej wiadomości e-mail lub kliknięcia, aż po pobranie treści lub prośbę o konsultację.
    .
  • Następnie dodajesz swoje zasady i punkty lead scoring w oparciu o te warunki.
    .
  • Być może otwarta wiadomość e-mail jest warta dwa punkty, a kliknięcie w link jest warte np. sześć punktów. Lub działania takie jak nieotwieranie lub anulowanie subskrypcji posiadają wartość punktów ujemnych. Gdy subskrybent osiągnie wcześniej ustalony próg punktowy, dane subskrybenta przepływają do CRM, gdzie wchodzą w nowy etap automatyzacji…

Kolejnym mocnym punktem ActiveCampaign jest dostarczalność wiadomości e-mail.

(jest lepsza niż pozostałe platformy na tej liście)

Wysłane przez ActiveCampaign wiadomości e-mail są najmniej oznaczone jako spam i mają największe szanse trafienia do głównych skrzynek odbiorczych w Gmailu i Outlooku.

.
Cennik ActiveCampaign:
CennikActiveCampaign

Ceny są zależne od funkcji i wielkości Twojej listy adresowej.

Wszystkie plany cenowe posiadają 14-dniowy bezpłatny okres próbny.
.

Plusy ActiveCampaign:

  • Interfejs jest intuicyjny, co ułatwia nawigację dla początkujących.
  • Obsługa klienta jest na wysokim poziomie, zapewniając przydatne  wskazówki w razie potrzeby.
  • Dodatkowo zarządzanie kampaniami to pestka dzięki ActiveCampaign.

Minusy ActiveCampaign:

  • Raportowanie i integracje są czasami trudne do zrozumienia i wykorzystania.
  • Używanie tagów może być mylące i trudne do śledzenia.
  • Wysoka cena jak na polskie warunki.

Ogólnie rzecz biorąc, ActiveCampaign to jedno z najlepszych rozwiązań do e-mail marketingu, CRM i automatyzacji. 

E-Mail Marketing w Praktyce.

Jak zarabiać w Internecie korzystając z E-Mail Marketingu i Listy Adresowej…

Co To Jest E-Mail Marketing?

.
Prosta definicja E-Mail Marketingu
– to wykorzystanie poczty e-mail do promowania produktów lub usług. 

Co więcej, e-mail marketing to sposób na wykorzystanie wiadomości e-mail do pielęgnowania i rozwijania relacji z subskrybentami (osoby, które zapisały się na Twoją listę adresową), aby zrealizować cel końcowy np. sprzedaż.

Przed erą e-mail marketingu markierzy wykorzystywali tradycyjne listy, aby docierać do swoich odbiorców (niektórzy cały czas tak działają).

Marketing e-mailowy realizuje tę strategię online, wysyłając wiadomości do użytkowników drogą elektroniczną na ich skrzynkę odbiorczą.

W przeciwieństwie do tradycyjnej poczty, poczta e-mail wymaga, aby użytkownik zapisał się na listę adresową (dana osoba zapisuje się np. przez stronę przechwytującą).

Jak Działa Oprogramowanie Do E-Mail Marketingu?

.
Oprogramowanie do e-mail marketingu (wielokrotny autoresponder) wysyła w bardzo krótkim czasie masowe wiadomości e-mail do Twojej listy mailingowej. 

Ta taktyka pozwala lepiej pozyskiwać nowych klientów, wzmacniać relacje i zwiększać Twoją sprzedaż.

Dzięki własnej liście mailingowej możesz szybko i łatwo dotrzeć do odbiorców dokładnie tam, gdzie się znajdują, bez konieczności płacenia za drogie powierzchnie reklamowe w Google lub Facebooku (oczywiście zanim zaczniesz wysyłać maile musisz zbudować własną listę).
.

Najlepsze oprogramowanie do e-mail marketingu wykorzystują niektóre z poniższych funkcji:

  • Automatyzacja.
    Możliwość tworzenia automatycznych kampanii follow up, gdy użytkownik dołączy do Twojej listy mailingowej lub wykona akcję na Twojej stronie…
    ,
    (Taką kampanię ustawiasz tylko raz, a ona później działa na automacie).
    .
  • Niestandardowe szablony wiadomości e-mail.
    Funkcje typu „przeciągnij i upuść” pozwalają Ci w bardzo prosty i szybki sposób dodawać obrazy i treści do wiadomości e-mail (bez wiedzy technicznej).
    .
  • Segmentacja list.
    Im dłużej korzystasz ze swojej listy adresowej, tym więcej zbierasz danych, w tym otwarć, zainteresowań, historii zakupów i nie tylko.
    .
    Dzięki segmentacji możesz tworzyć mniejsze tematyczne listy kontaktów (na taką listę trafiają tylko osoby interesujące się danym tematem).

  • Pulpit analityczny.
    Współczynniki otwarć wiadomości, współczynniki klikalności w linki, zakupy i inne.

  • Inne funkcje.
    Zwróć również uwagę na inne fajne funkcje, które możesz dodać do swoich kampanii np. ankiety, konkursy, kupony i wydarzenia.

Czy Oprogramowanie Do E-Mail Marketingu Może Się Przydać?

.
Sprawdźmy, ale już na tym etapie powinieneś to wiedzieć 🙂

Zatem…

E-mail Marketing ma kluczowe znaczenie, ponieważ jest jednym z najlepszych sposobów na budowanie lojalnych fanów, generowanie przychodów, zwiększanie sprzedaży i znajdowanie użytkowników tam, gdzie spędzają czas – w ich skrzynce odbiorczej.

Gdy użytkownik zapisze się na Twoją listę mailingową (np. przez stronę przechwytującą), wykazał zainteresowanie Twoją firmą i jest gotowy do otrzymywania Twoich wiadomości.

Ponieważ 74% kupujących identyfikuje pocztę pantoflową jako wpływającą na ich decyzje zakupowe, poczta e-mail jest naturalnym rozszerzeniem tej zdolności do zbierania i udostępniania informacji, które są dla nich ważne.

Ponadto, jeśli zajmujesz się sprzedażą, poczta e-mail jest trzecim najbardziej wpływowym źródłem informacji dla odbiorców B2B, poza osobistymi kontaktami w miejscu pracy i rekomendacjami liderów branży.

Wybierając najlepsze narzędzia do e-mail marketingu, niedrogo wysyłasz wiadomości na dużą skalę, rozmawiasz z potencjalnymi klientami bez wychodzenia z domu i nie płacisz opłat poza miesięczną subskrypcją.

.

Kilka dodatkowych zalet e-mail marketingu:
.

  • E-mail Marketing jest opłacalny i ma sprawdzony zwrot z inwestycji (każda wydana złotówka może przynieść nawet 10, 20, 30 zł zwrotu z inwestycji lub więcej)…
    .
  • Łatwość użycia bez konieczności posiadania zaawansowanej wiedzy technicznej. Tworzenie i wysyłanie wiadomości e-mail jest w dzisiejszych czasach dziecinnie proste…
    .
  • E-mail bardzo dobrze buduje lojalność klientów i świadomość marki…
    .
  • Docierasz do swoich klientów dokładnie tam, gdzie są – do ich skrzynki odbiorczej…
    .
  • E-mail umożliwia marketerom dotarcie do odbiorców za pomocą odpowiednich, spersonalizowanych, dynamicznych wiadomości – 74% marketerów twierdzi, że personalizacja zwiększa zaangażowanie klientów…
    .
  • Zautomatyzowane kampanie e-maile, takie jak np. wiadomości o porzuconym koszyku, wiadomości powitalne i wiadomości po zakupie, pozwalają zwiększyć Twoją sprzedaż przy niewielkim nakładzie pracy lub czasu…
    .
  • Możliwości e-mail marketingu są praktycznie nieograniczone. Swoje kampanie możesz ustawiać nawet na rok czasu (lub więcej), czyli jeśli dana osoba zapisze się na Twoją listę adresową to przez rok może z automatu otrzymywać wcześniej ustawione wiadomości e-mail…

Najlepsze Praktyki E-Mail Marketingu…

.
E-mail marketing nie polega na bezmyślnym wysyłania wiadomości e-mail.

Istnieje wiele najlepszych praktyk w zakresie e-mail marketingu, których warto przestrzegać.

Oto niektóre z nich:

1.) NIGDY Nie Korzystaj z Zakupionych List Adresowych.

.
E-mail marketing jest skuteczny, ponieważ ludzie sami zapisują się na Twoją listę adresową i chcą otrzymywać Twoje wiadomości.

Kupowanie list adresowych powoduje, że wysyłasz wiadomości do osób, które tego nie chciały, a nawet nie wiedzą kim jesteś.

To powoduje, że w oczach tych osób jesteś zwykłym spamerem.

Kondycja Twoich kampanii e-mail zależy w dużej mierze od wskaźnika otwieralności maili.

Jeśli wchodzisz w interakcję z zakupioną listą, to z pewnością będziesz mieć bardzo niskie wskaźniki otwarć wiadomości, do tego dojdą skargi za spam, a nawet możesz zostać umieszczony na czarnej liście.

Nigdy nie kupuj list adresowych.

Powinieneś również regularnie czyścić swoją listę e-mail, czyli kasować nieaktywne adresy, aby upewnić się, że Twoje kontakty są aktualne.

.

2.) Personalizacja Wiadomości E-Mail.

.
E-mail zatytułowany „Drogi {imię}” jest znacznie bardziej osobisty niż „Drogi użytkowniku”.

Pamiętaj również, aby zawsze pisać w liczbie pojedynczej – NIGDY nie używaj liczby mnogiej.

Np.:

Dobrze:

Mam dla ciebie ważną wiadomość

Źle:

Mam dla was ważną wiadomość

Dobrze:

Witaj…

Źle:

Witajcie…

Możesz wysyłać maile do tysięcy osób jednocześnie, jednak pamiętaj, że każdy czyta swoją wiadomość osobno, dlatego używaj liczby pojedynczej.

.

3.) Łatwość Czytania Wiadomości.

.
Twoje wiadomości e-mail powinny być zwięzłe, przekonujące i stwarzać wrażenie pilności, jednocześnie podając wystarczającą ilość informacji, aby użytkownik wiedział, co otwiera.

Twoje wiadomości powinny przebić się przez hałas i zachęcić użytkowników do działania.

Użycie cyfr i symboli, dobrze przemyślanych emotikonów oraz ekscytujących ofert i rabatów zwiększy Twój współczynniki otwarć.

.

4.) Automatyczna Kampania Follow Up.

.
Automatyzacja wiadomości e-mail to potężne narzędzie.

Takie wiadomości możesz ustawić nawet na rok z góry i każdy, kto zapisze się na Twoją listę adresową otrzyma te wiadomości z automatu w określonych odstępach czasu.

Możesz tak zaplanować te e-maile, aby Twoi subskrybenci otrzymali je pierwszego, trzeciego, piątego, dziesiątego, a nawet setnego dnia.

Tylko Ty znasz odpowiednią częstotliwość wysyłania tych wiadomości na podstawie swoich celów biznesowych.

Na przykład jeśli masz sklep internetowy to na początek możesz oferować 10% zniżki – w pierwszej wiadomość powitalnej.

W przypadku wiadomości 2 i 3 możesz dodatkowo zaprezentować historię swojej marki, katalog produktów i konta w mediach społecznościowych.

Seria takich wiadomości jest świetnym rozwiązaniem, ponieważ działa na autopilocie, angażuje Twoją listę i wspiera potencjalnych klientów.

.

5.) Prawidłowo Formatuj Swoje Wiadomości.

.
Twoje maile powinny mieć szerokość od 500 do 600 pikseli – inaczej Twoi użytkownicy mogą być zmuszeni do przewijania w poziomie na swoich urządzeniach mobilnych.

Nigdy nie zmieniaj adresu e-mail w polu „od” na e-mail „bez odpowiedzi”, np. noreply@pgrzech.pl.

Niech będzie to nazwa, którą Twoi subskrybenci natychmiast rozpoznają.

Zachęcaj swoich czytelników do zadawania pytań.

Następnie odpisuj im na te pytania. Dzięki temu zobaczą, że po drugiej stronie jest prawdziwa osoba, która się nimi interesuje.

Umieść główny przekaz marketingowy i wezwanie do działania (CTA) w części widocznej na ekranie, aby większość użytkowników od razu je zobaczyła.

Nie używaj skomplikowanych szablonów maili. Twoje wiadomości powinny być przejrzyste i łatwe w czytaniu. Najlwpiej sprawdza się czarny tekst na białym tle (jak najmniej grafik i zdjęć).

Najczęściej Zadawane Pytania Dotyczące E-Mail Marketingu.

.
Jakie są rodzaje e-mail marketingu?

.
Istnieją trzy główne typy wiadomości e-mail, które możesz wysłać do swojej listy adresowej:

1.) Newslettery i e-maile marketingowe. To wiadomości, które są wysyłane jednorazowo np. do wszystkich subskrybentów lub do wybranej części listy (grupy tematyczne) i zawierają aktualne treści, wiadomości i oferty.

2.) E-maile transakcyjne. Te wiadomości są używane w handlu elektronicznym i mogą to być wiadomości z potwierdzeniem zamówienia, paragony, faktury i wiadomości z potwierdzeniem wysyłki.

3.) E-maile behawioralne. To wiadomości e-mail, które są wyzwalane na podstawie działań subskrybenta np. wiadomości powitalne (od razu po zapisaniu na listę adresową), wiadomości dotyczące sprzedaży dodatkowej/krzyżowej, wiadomości dotyczące recenzji po zakupie, wiadomości dotyczące ponownego zaangażowania lub wiadomości e-mail o wygaśnięciu bezpłatnego okresu próbnego.

.

Czy istnieją bezpłatne narzędzia do e-mail marketingu?

.
Oczywiście, że tak.

Możesz otrzymać bezpłatne oprogramowanie do e-mail marketingu, jeśli masz małą listę. Np. MailerLite oferuje bezpłatne plany, jeśli wielkość Twojej listy adresowej nie przekracza 1000 adresów e-mail (polecam Ci sprawdzić..)

.

Jak odpowiednio korzystać z e-mail marketingu?

.
Aby prawidłowo rozpocząć swoją przygodę z e-mail marketingiem, wykonaj następujące kroki:

  1. Wybierz oprogramowanie do e-mail marketingu – polecam MailerLite.
    .
  2. Buduj listę adresową za pomocą formularzy opt-in – taki formularz możesz umieścić np. na stronie przechwytującej lub na Blogu.
    .
  3. Napisz od 2 do 5 pierwszych wiadomości e-mail i ustaw w automatycznej kolejce follow up (z czasem możesz dodawać więcej wiadomości lub przepisać swoich subskrybentów na inną listę).
    .
  4. Testuj wszystkie swoje wiadomości, aby upewnić się, że linki działają i nie ma żadnych błędów.
    .
  5. Zaplanuj i ustaw swoje maile do wysyłki i wyślij.
    .
  6. Sprawdzaj statystyki, aby zwiększyć zaangażowanie czytelników.

.

Jak zoptymalizować kampanie e-mail?

.
Aby zwiększyć zaangażowanie czytelników i sprzedaż, musisz przeprowadzić testy A/B i sprawdzić raporty analityczne.

Zawsze powinieneś testować jedną zmienną na raz, aby zrozumieć, jak reagują Twoi odbiorcy.

Możesz na przykład przeprowadzić test według pory dnia, tematu wiadomości, segmentu klientów, treści wiadomości, użytych obrazów i wezwania do działania.

Następnie przejrzyj statystyki i zobacz, jak zmiany wpływają na współczynniki otwarć, współczynniki kliknięć, rezygnację z subskrypcji i sprzedaż.

PODSUMOWANIE

.

Na rynku znajdziesz mnóstwo świetnych narzędzi do e-mail marketingu, ostatecznie chodzi o dopasowanie odpowiedniej ceny i najważniejszych dla Ciebie funkcji.

Osoby początkujące potrzebują innych funkcji niż istniejące i działające biznesy.

Skupiając się na cenie, dostarczalności maili, łatwości użytkowania i unikalnych funkcjach, których potrzebujesz… znajdziesz odpowiednio dopasowanie narzędzia do swoich możliwości.

.

Ostateczna Rekomendacja…

.

  • Jeśli jesteś osobą początkującą, posiadasz niewielką listę adresową i cena ma dla Ciebie znaczenie to polecam Ci zacząć od MailerLite..
    .
  • Jeśli znasz się na biznesie online i e-mail marketingu to MailerLite też Cię nie zawiedzie..
    .
  • Natomiast, jeśli szukasz zaawansowanych narzędzi do automatyzacji biznesu to przetestuj GetResponse..

Co Jeszcze Warto Przeczytać?
.

Na tej stronie możesz pobrać przewodnik po świecie E-Mail Marketingu. Bezpłatnie otrzymasz ponad 100 stron praktycznej wiedzy do wykorzystania od zaraz…

[Kliknij Tutaj..]

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Przewiń do góry