metodasponsorowaniadomlm

Jak kierowca TIR-a po godzinach sprzedał w Internecie produkt
za 60 000 PLN!? (bez bloga, listy, marki itp.) – dzisiaj o tym będzie:

Prawdziwa historia: Jacek Dudzic (pisałem Ci o Jacku wczoraj) ma znajomego,
który od lat na codzień jeździ ciężarówką i rozwozi pralki, lodówki oraz inny
sprzęt AGD. Z tego żyje i utrzymuje rodzinę. Po godzinach interesuje się
marketingiem internetowym…

Pan K. przestudiował Teorię Rynku Wewnętrznego Jacka (dzisiaj będzie
o tym na szkoleniu), przemyślał i postanowił w wolnym czasie ją zastosować.

Problem w tym, że wziął byka za rogi i postanowił przy jej wykorzystaniu
promować produkty typu premium w cenie… ponad 12 i pół tysiąca dolarów
amerykańskich!

Sęk w tym, że zasada zadziałała i klient kupił produkt. Miesiąc później
dopłacił jeszcze kolejne dwa i pół tysiąca dolarów robić upgrade. Także tego…

W ten sposób znajomy kierowca ciężarówki wygenerował sprzedaż za
blisko 60 tysięcy złotych i zarobił niezłą prowizję nie będąc zawodowym
marketerm, nie mają wielkiej listy, nie promując się na Facebooku,
nie prowadząc webinarów i nawet nie posiadając swojego bloga.

Tak właśnie działa zasada Rynku Wewnętrznego, czyli rdzeń Asa Marketingu.

Uroczysty webinar jubileuszowy Asa Marketingu X już dzisiaj!!! TUTAJ>>

Oczywiście będziemy mówić o zasadzie Rynku Wewnętrznego i Jacek
przedstawi Ci na żywo kilka równie mocnych przykładów.

Zainteresowało Cię to? Przyjdź koniecznie dzisiaj 2 września 2019 roku
o godz. 21:00 na webinar As Marketingu X. Rejestracja miejsca i pobieranie
linku pod tym adresem:

Kliknij tutaj i zajmij swoje miejsce (jeśli są jeszcze wolne)..

Widzimy się na miejscu!

Paweł Grzech

PS.

Będzie też coś o METODZIE ELEKTROWNI!

Kliknij tutaj i zajmij miejsce >

.

.

..