Vademecum początkującego partnera. Część 3: jak uniknąć porażki w programach partnerskich…

Programy partnerskie, jak każda zresztą forma działalności, obarczone są pewnym ryzykiem: niektóre produkty sprzedają się lepiej, inne gorzej, jedne przezywają boom, inne tracą zainteresowanie.

A ty, jako partner, jesteś zawsze w samym centrum wydarzeń.

Co jednak zrobić, żeby cały czas zwiększać swoje dochody? Jak uniknąć porażki w programach partnerskich?

Bądź cierpliwy!

Być może przeczytałeś gdzieś, że programy partnerskie to gotowy zysk przy zerowym nakładzie pracy.

Owszem, dają one szansę na spory zysk przy relatywnie niedużym wysiłku, ale zapamiętaj sobie dobrze, że nie jest to cudowny sposób, który zawsze działa.

W czasach rosnącego zainteresowania programami partnerskimi czasem na widoczne efekty swoich działań, będziesz musiał dość długo zaczekać.

Ważne jest, aby się nie zniechęcać.

Wdrożenie programu partnerskiego niesie ze sobą zwykle pewien koszt: uruchomienie strony internetowej, kampanie mailingowe i samo budowanie listy – to wszystko kosztuje, ale zwrot nie będzie zwykle błyskawiczny.

Wiele metod sprzedaży daje klientom czas na zastanowienie się.

Jeśli tak właśnie jest, to mało kto od razu zdecyduje się na zakup polecanego przez ciebie produktu lub usługi – w zależności od tego, jak dużym obciążeniem będzie zakup dla klienta, na jego decyzję czeka się od kilku dni do kilku tygodni.

Dopiero po tym czasie klient zdecyduje się na złożenie zamówienia z twojego linku. A zanim otrzymasz prowizję, czasem będzie musiał on spełnić jeszcze kilka dodatkowych wymogów, co też może potrwać.

Skompletuj narzędzia!

Bez kompletu odpowiednich narzędzi prawdopodobnie nie uda ci się odnieść sukcesu.

Nie owijam w bawełnę: konkurencja wśród partnerów jest spora, bo każdemu zależy na zwiększeniu sprzedaży. Tymczasem rynek powoli, ale nieubłaganie się kurczy i jeśli nie zorganizujesz skutecznej kampanii promocyjnej, okazja może przejść ci koło nosa.

 

 

Doskonała strona internetowa, rozbudowana, ściśle targetowana lista kontaktów: to są narzędzia, które w połączeniu podstawowej wiedzy z zakresu e-marketingu zwiększą twoje szanse na sukces.

Czy go zagwarantują?

Pewnie nie, ale tylko dysponując skutecznymi narzędziami promocji, w ogóle zobaczysz efekty swoich kampanii.

Pamiętaj, że na rynku dostępnych jest wiele narzędzi opracowanych tylko po to, aby pomagały w zarabianiu na programach partnerskich, ale wielką rolę i tak odegra twoja pomysłowość, inwencja twórcza i zdolność do organizacji niepowtarzalnych kampanii, które przyciągną wielu zainteresowanych.

Podstawowy błąd: udział w złym programie.

O tym, jak wybrać dobry program, dowiedziałeś się z pierwszej części Vademecum.

Teraz do tematu wracamy, ponieważ jest tylko jeden możliwy wynik, jeśli wybierzesz program, który nie jest dla ciebie odpowiedni: porażka. Oczywiście są programy bardziej kuszące od innych, ale czasem, żeby odnieść w nich sukces, przydaje się większe doświadczenie.

Nie mając doświadczenia, najlepiej nie rzucać się na projekt najbardziej ambitny. Bierz udział w tych programach partnerskich, które dają największą szansę na zysk w twoim przypadku – nie zawsze będą to te najpopularniejsze albo najbardziej dochodowe.

Kiedy już staniesz się wygą, nie będzie dla ciebie żadnym wyzwaniem udział w dowolnym programie partnerskim, ale pamiętaj, że o twojego pierwszego wyboru często zależy, czy postanowisz pozostać w tym biznesie, czy raz na zawsze z niego zrezygnujesz.

Wybierając dobry program – nie taki, który jest najlepszy dla innych, ale taki, który jest najlepszy dla ciebie – zwiększasz szansę na spory zysk.

 

Kliknij TUTAJ i wróć do pierwszej części>

 

 

PAWEL GRZECH

 

 

P.S.

Drogi przyjacielu,

Nazywam się Paweł Grzech i dosłownie za 5 minut pokażę Ci jak w prosty sposób zbudować sobie alternatywne źródło dochodu i otrzymać specjalny system, dzięki któremu stałem się niezależny finansowo.

Kliknij w Zarejestruj Mnie i dołącz do Akademii E-Biznesu:

AllinOne-Business-System

 

 

 

 

 

 

 

Scroll to Top