(Całe szkolenie z cyklu – Partner PRO – znajdziesz TUTAJ>>)

Dzisiaj pokażę Ci jak poprawić Twój współczynnik konwersji aby uzyskać jeszcze większe przychody z ruchu, który generujesz na swoje strony…

Sekret nr 3 # Współczynnik Konwersji

Pracuj w Domu - czyli jak zbudować dochodowy bzines w domuBardzo często widzę strony, które co prawda generują odpowiednią ilość ruchu z Google ale niestety są zbudowane w taki sposób, że otrzymują bardzo niski współczynnik konwersji.

Takie strony partnerskie zazwyczaj nie posiadają „Wezwania do Akcji”, nie mają linków partnerskich i formularza do rejestracji na autoresponder – nic – partnerzy mają chyba nadzieję, że czytelnicy zostaną dłużej na ich stronie i zaraz przejdą na następną, aby ewentualnie coś zamówić.

Musisz sobie uświadomić, że programy partnerskie to biznes, w którym trzeba dawać swoim czytelnikom wartościowe informacje, które zawierają rozwiązanie na ich problemy i które następnie motywują ich do kupna konkretnych produktów lub usług.

Tylko w taki sposób możesz na dłuższą metę zarabiać konkretne pieniądze w programach partnerskich.

Dzisiaj pokażę Ci, jak odpowiednio zbudować Twoją stronę partnerską, która będzie na ciebie zarabiać 24h i 7 dni w tygodniu.

Bardzo ważne jest to, aby od samego początku odpowiednio zaprojektować treść oraz wygląd Twojej strony – ponieważ jeśli masz już gotową stronę, to poprawianie i robienie wszystkiego od nowa może kosztować Cię bardzo dużo cennego czasu i sprawiać dużo trudności. 

Jeśli rzucisz okiem na jedną z moich stron przechwytujących (poniżej masz zdjęcie), to na pewno zrozumiesz co mam na myśli.

Podczas tworzenia strony decydujące jest pierwsze wrażenie (tak samo jak w codziennym życiu) – to co na pierwszy rzut oka widzisz na danej stronie (bez zjeżdżania w dół), jest bardzo ważne.

W trakcie budowania strony wciel się w swojego klienta – zastanów się, co jako pierwsze rzuca mu się w oczy?

 

  • Wskazówka nr 1 – Pokażę Ci teraz dwa przykłady, jak powinna wyglądać odpowiednia strona partnerska.

Przykład nr.1: Na pierwszym zdjęciu widzisz bloga, który został zaprojektowany w taki sposób, aby zawierał produkty partnerskie i ciekawe artykuły oraz pole do rejestracji na autoresponder, gdzie czytelnicy mogą zapisać się na darmowy kurs email.

jak budować listę kontaktów

Link do bloga: Jak zarabiać na Blogu…

 

Przykład nr.2: Poniżej widzisz jedną ze stron, którą używam do zbierania adresów email potencjalnych klientów i współpracowników.

Jest to prosta strona przechwytująca, za pomocą której sprzedaję poradnik „Atrakcyjny Email Marketing”. 

Lista_adresowa_to_złoto_internetu

Link do strony: jak zbudować listę adresową…

 

  • Wskazówka nr 2 – Rzucaj się w oczy

Jeśli prowadzisz bloga (przykład nr 1), to koniecznie umieść swój link partnerski w widocznym miejscu np. „Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o …”.

W taki sposób informujesz ludzi co mają teraz zrobić. Każda zainteresowana osoba kliknie w taki link.

Ten link możesz dodać również na końcu swojego wpisu i najlepiej żeby prowadził do strony przechwytującej. Oferta z Twoim linkiem partnerskim powinna się pojawić dopiero po zapisaniu się na listę adresową.

 

  • Wskazówka nr 3 – „A call to Action“ czyli Wezwanie do akcji

Stwórz rzucający się w oczy baner, który koniecznie musi zawierać wezwanie do akcji np. Kliknij tutaj… . Czytelnik po kliknięciu w taki baner powinien przejść nie do strony ofertowej, ale najpierw do strony przechwytującej.

Dodatkowo umieść na swojej stronie w widocznym miejscu formularz do autorespondera – najważniejsza jest lista adresowa dlatego wszystko co robisz powinno być podporządkowane budowaniu własnej listy.

– Pytanie: Czy mogę promować kilka produktów jednocześni?

– Odpowiedź: Oczywiście, że możesz ale polecam Ci promować tylko jeden produkt (na początek). Jeśli dasz swoim czytelnikom za dużo opcji do wyboru, to mogą się pogubić i opuszczą Twoją stronę zanim zdążą cokolwiek zamówić.

Dlatego promuj tylko jeden produkt na każdej stronie, chyba że robisz recenzję lub porównanie poszczególnych produktów, aby w taki sposób przyciągnąć nowych czytelników.

– Pytanie: Skąd mam wiedzieć jaki produkt i na której stronie promować?

– Odpowiedź: Podejmij decyzję w następujący sposób: Zastanów się, który produkt da najwięcej wartości Twoim czytelniom. Ja wybrałbym ten najbardziej wartościowy i najlepiej dopasowany tematycznie. Drugim czynnikiem podczas wybierania odpowiedniego produktu jest prowizja (nie każdy produkt warto promować).

To oczywiście nie jest jedyna droga…

Jeśli chcesz nie tylko zwiększyć współczynnik konwersji, ale również swoje obroty, to koniecznie musisz dodać na swojej stronie (przykład nr 2) formularz do rejestracji na autoresponder.

 

BEZPŁATNY TRENING: Zawierający Proste i Skuteczne Metody Materiał, Który Zaraz Otrzymasz Pokazuje...

Jak Zbudować DOCHODOWY Biznes Online Będąc Zupełnie Normalną Osobą Jak TY i Ja:

You have Successfully Subscribed!